2017年3月26日星期日

香港好多人!

昨日去咗參觀天文台,原來香港嘅天文台係咁細!但今日嚟參觀嘅人數真係好多,好擠迫,咁我唯有離開現場,沿住天文台道行去科學館,點知科學館又係逼爆,隔離個香港歷史博物館舉行嘅玩具展,重誇張!昨日周圍都係人,插針都唔入!







香港點解咁多人嘅,其實好多都係大陸人,每次去親科學館,或者有教育意義嘅地方, 我經常都聽到身邊嘅人係講國語嘅,講國語嘅人係會 對住 知識牌面,解說文字讀畀個小朋友聽,香港嘅daddy媽咪,只係會幫小朋友拍照, 少有解釋知識畀小朋友聽, 我見有香港嘅小朋友, 聽在場職員講解嘅時候,大呼「 好悶」!昨日我見到香港 daddy媽咪重視知識的程度,其實係同國內來港的人冇得比, 可能我去嘅地方比較知識性, 國內人重視知識傳授,而香港人就總是帶小朋友玩樂 的心態,所以大家都係親子活動, 目標完全不同, 至於哪個目標比較好,我就不評論了。

其實我切切實實咁感受到,香港好快就會被換血, 換得乾乾淨淨,而家街上都係大陸人比香港人多。 我所指的不是遊客。

沒有留言: