2017年3月23日星期四

什麼時候做補充練習?

我一直都好少推介補充練習, 係因為知道咁樣做一定會畀人話係「 虎媽」, 做早教嘅媽媽已經成日畀人誤會, 諗住無謂再添多一次誤會。 但係後來發現我唔推介,有啲網友真係唔識買,仲有一啲怕醜嘅網友冇開口問我, 但係我知道佢哋的小朋友就來入小一, 應該要做定準備, 所以我都係主動推介一啲畀大家吧!我冇推介嘅唔代表唔好,推介嘅係用過覺得唔錯。


精英出版社嘅數學練習係比較貼近一般學校嘅水準,其他出版社嘅會略為深一啲, 其他出版社嘅練習 ,適合一啲數學基礎已經打得好好嘅學生。如果數學根基一般,你又畀一份比較深嘅試卷佢,就會打擊佢嘅自信。 如果嗰份卷做完之後,佢攞80至95分咁就代表係啱佢做。 如果完全冇錯,就代表份卷太淺, 即刻掉咗佢,無謂嘥時間 ;低過80分代表份卷太深, 留返遲啲先做,買過一份再低級啲。


精英出版社嘅排版係特別寛落,睇落冇咁恐怖。準備升小嘅小朋友,用嚟打下底最好。 各位就快升小一嘅家長必需要為孩子做好數學操練,至於中文同英文係唔需要特別操練, 只要少少就好啦,等佢知道一下出題目嘅形式就得啦,養成良好嘅閱讀習慣才是最重要的。 一旦上咗小學,功課排山倒海,到時閱讀時間會減少,如果原本冇閱讀習慣,這個時候才去培養,成功率好低。

到底點樣先為之成功培養咗閱讀習慣呢?要符合 以下四項條件:
(1) 見到書本會自己主動去睇,唔需要人逼佢睇嘅,佢覺得書本有吸引力;
(2) 願意睇文字,唔係淨係睇圖畫;
(3) 無需媽咪伴讀, 如果只有媽咪伴讀嘅情況底下先至肯睇書嘅, 我有理由懷疑佢其實係鍾意媽咪,唔係鍾意睇書;
(4) 有自己嘅喜好,即係對於某類書特別感興趣,如果你個小朋友係乜嘢書都鍾意睇,我懷疑佢係本本都未鍾意睇。要揾到一啲令佢「 著迷」的書。


提提大家,英文無論你睇幾多英文書, 小朋友都係要做練習先至會識 grammar, 呢個真係唔知點解,不過係真嘅,閱讀可以增加你英文嘅語感,學grammar嘅時候會覺得容易咗,但係 一般情況, 除非你屋企嘅母語係英文,否則一定要透過操練,先至可以將錯grammar的情況減低。 最主要錯嘅係tense,呢一本 tense and preposition 我覺得唔錯,升咗上小二之後,就要買返本做下。


覺得佢好係因為佢嘅編輯好有系統性,唔會亂, 而且佢集中火力搞好個tense, tense搞得唔好,對將來英文作文好有影響。其實grammar來說,其他全部都可以靠閱讀,就可以攞到個 感覺, 覺得順口嗰個就係正確答案,唯獨是係tense唔得,tense一定要反覆練習。


數學方面,如果你心裏面都想個小朋友將來學奧數嘅,可以先買呢本 「高思維數學訓練 」俾小朋友試下水溫, 我覺得呢一本係普通數學同奧數銜接嘅橋樑。

因為後面嘅解難工作紙,exactly就係奧數題,不過佢 一步一步咁 引導你,咁好過對住奧數題目無從入手。

做完之後,就可以試下做正式嘅奧數練習, 下面粉紅色嗰本係特別淺嘅! 其他就係pmo奧數考題,我覺得呢個奧數比賽已經係咁多個裏面最淺。


事先声明,我唔係睇唔起你小朋友,但如果你們的小朋友不是數學天才,不要提早學奧數,定要先好好掌控基本數學課程,有餘力才學,否則令小朋友厭惡數學就得不償失。

奧數這東西, 學得好的覺得好好玩, 學不好的會沮喪, 所以要小心處理! 一開始就要同小朋友做定思想準備,抱著玩樂嘅心態去學奧數。






8 則留言:

seekin 說...

請推介一些「幼升小」的補充練習給我,謝謝

Athena Tsoi 說...

我都想請教一下,有沒有升小一面試或叩門心得分享或準備呀?

好奇媽媽 說...

上面推介嗰本 精英出版社嘅試卷 比小一學生做嘅 你就買嗰本嚟畀k3嘅小朋友做 因為頭一年入學 當然要準備一下 至於k3以下嘅小朋友 我認為真係唔使點樣做練習 主要都係閱讀緊要啲

好奇媽媽 說...

我呢度好少分享呢啲嘢 因為我覺得呢啲嘢唔重要, 只要用心教好你嘅小朋友 適合你個學校自然會收你 唔適合你嘅學校 就算你做幾多準備都係唔會收你嘅

seekin 說...

我諗住如果今年真係會來書展, 就買定啦

好奇媽媽 說...

好呀,要唔要我一起幫手揀?

seekin 說...

要,我同Gigi講咗啦,會搵你,但係我哋要先搵個人幫手湊住個仔先。因為唔打算帶小朋友過來

好奇媽媽 說...

好啊!不過係几時書展?突然想起上次書展我在中山!