2017年3月24日星期五

可貴的長假期

如果你問我,我個仔學習最多係乜嘢時間,我話畀你知係長假期。平時返學其實冇乜嘢時間學習, 大家都以為返學就等於學習,但係喺我個角度嚟講,返學並唔係學習,而只係投入社會。真正嘅學習係喺孩子放假嘅時候。

返學課程的內容,其實我個仔都已經識曬, 雖然我並冇將教科書嘅內容教佢一次, 但係大部分佢學習嘅嘢都係佢早早已經喺課外書嗰度睇過。 上學只係令到佢進一步鞏固已經有嘅知識,在課外書看過,並不代表默過寫過。 相比於學習,上學更多嘅時間,其實係用在排隊洗手去廁所食飯等等。上學校, 其實是適應團體生活。

長假期的時候,最重要就係朝頭早,早上嘅時間我個仔係特別精神,學習非常之迅速,這個時間無論做數學,背文章,效率都十分之高。我們在長假期的早上,吃完早餐之後,必定會做一些操練,可以是背古文,背英文,做奧數,什麼也可以,到了中午飯的時間,我們便會停止這些知識練習, 讓大腦休息一下 。下午通常會去玩,去做運動,出外見識世界,晚上回來,可以看書,畫畫,做手工,看電視 ........ 總之做一些休閒活動, 八點半上床睡覺。


每次過完一個假期,人家的孩子大倒退,如在 夢中, 我的孩子也會有holiday mood,但絕對是大進步。 記得有一個假期,我給兒子看了很多iq書,放完假之後感覺他好像聰明了許多。 假期亦是修補學習漏洞的最佳時間,平時上學時間全日安排緊密,其實冇空間做任何嘢,但放假時, 修補一些孩子學習上的缺憾是最好的。舉個例,孩子計數計得慢,在長假期嘅時候,早上狂計100題,放完假之後,這一個缺點就會被修補。

現在我的兒子已經知道,放長假的早上 必定要做一些東西,然後下午就可以盡情地玩。 我們一早已經會商量和定計劃。

有一日,我問我個仔:「你覺得媽咪係乜嘢類型嘅媽咪呢?」 兒子想了好一會兒,答我:「 你咪係嗰啲好了解自己個仔嘅媽咪囉!」 我很高興聽到這個答案。

非常期待復活節假期的來臨! 今個復活節假,我要修補兒子英文口音上面的不足,以及數學上面的不足, 例如:運算準確率以及增加奧數接觸率。

你開始計劃你與孩子的復活節假期了嗎?


6 則留言:

seekin 說...

我地復活節假期得兩日,點都唔算係長假。
By the way , 你地係咪打算用公文式增加運算準確率,咁又如何提早奧數接觸率呢?

好奇媽媽 說...

我哋呢度嘅復活假, 有十日八日, 點解澳門嗰邊咁少嘅?
係會用公文數增加運算準確率, 至於奧數當然係買咗奧數練習試下做.

seekin 說...

係我地學校特別少,唔係澳門呢邊少^^''

好奇媽媽 說...

原來如此!

櫻桃子 說...

想了解一下怎樣 "背英文"?

好奇媽媽 說...

你下載「 新概念英語app」, 裏面有好多文章 會有正確嘅發音, 我用嘅係英音版本, 朗讀文章嘅係一個女人。 英文章都好有趣。 畀小朋友反覆咁樣跟讀, 然之後就叫佢背咗佢, 嗰啲文章嘅hardcopy, 喺淘寶有得賣。