2017年3月11日星期六

參觀孫中山紀念館

唔知有冇人會覺得我好悶呢?我成日見到人哋帶小朋友去一啲好精彩嘅活動,吃喝玩樂,但係我就好鍾意帶個仔去博物館。 今次我哋選擇咗孫中山博物館,喺地鐵中環站搭呢一條長長嘅扶手電梯,去到中環半山,咁就會見到孫中山博物館㗎喇,沿途都會有指示。


聽講呢條長長嘅扶手電梯,喺新嘅地鐵站落成咗之後,將會被拆毀,所以有時間嘅話真係要嚟搭多幾次,沿途嘅soho景物充滿咗香港特色。


話咁快就到咗呢個甘棠第,原本係有錢人的屋企, 後來轉過兩次手,最後畀政府買咗做咗孫中山紀念館。



經過細心嘅翻新,盡量保留原有嘅味道。


我之所以成日帶個仔去參觀博物館, 其實係因為我個仔同博物館好夾, 我見好多小朋友睇紀錄片嘅時候,好快就坐唔定逃走,而我個仔雖然都有少少坐唔定,但係佢係會由頭到尾睇曬。


睇完之後去到視聽室,仲可以玩遊戲,只要你認真咁睇咗段紀錄片,好多問題都可以答到,咁即係增加了知道識,不枉此行。



最意外的收獲是引起了兒子對革命的思考。

 翌日早上,兒子問爸爸到底什麼是革命, 為什麼孫中山先生一定要發動革命 ,於是展開了一場有意義的討論。

2 則留言:

seekin 說...

我下次去影澳門戈個「國父紀念館」俾你睇下

好奇媽媽 說...

好呀!哈哈