2017年3月2日星期四

偽醫學大流行

終於有人勇敢提出這個現象。說他勇敢,是因為在那個功奴谷發表任何言論,都很容易被圍攻。


香港有好多不同的利益團體,大家都只會為自己的利益說話,沒有人會為公平和孩子說話,所以 無論你發表什麼言論,只要有機會危害別人的利益,就會被人圍攻。

Adhd, 自閉症...... 總之呢啲乜症物症 其實係偽醫學,並不存在在這個世界上,但如果他真的存在的話,就為製藥商人, 醫生,心理學家,社工,學校老師, 助教等等帶來收入, 帶來工作機會。 這個就叫做產業鏈。

尹建莉在第一本著作「 好媽媽勝過好老師」 已經指出世界上冇adhd,裏面嘅舉證非常之充足。 之後佢又喺網上發表咗一篇文章「 自閉症大爆發背後的真相」, 她一一揭露了這個產業鏈的問題, 當然會受到攻擊,攻擊的人,除了 以上所講靠呢啲病搵食嘅專家, 仲有家長。

講出嚟可能畀人鬧,但係其實好多家長係用病 來幫自己教育不良找藉口。如果陳小明唔係有adhd,就係佢阿媽冇家教,咁你話陳小明呀媽 寧願自己個仔係有adhd,定係寧願承認自己冇家教呢? 承認自己嘅錯處,係一件非常之困難嘅事。

之前曾經認識一個小朋友有亞氏保加症嘅媽咪,同佢傾過計, 我發現佢邏輯好奇怪,佢個仔好鍾意學英文,鍾意睇英文書,佢將呢啲優點全部歸功於自己。 然之後將所有個仔嘅缺點,例如臭脾氣,打人,全部歸咎於亞氏保加症,咁唔係好奇怪咩?所有優點都係關自己事,所有缺點就係關個病事, 其實鍾意學英文係大部分有阿氏保加症嘅人 嘅特色嚟㗎喎! 點解又唔見佢 歸功於 亞氏保加症呢? 我嗰一刻終於 醒覺,點解咁多人係都要話自己個仔有病?但係我明明見到佢個仔,只係父母唔識教。

呢啲自閉症小朋友,我睇住佢大,進步好慢,原因係父母已經躲在 疾病的標籤後面納涼, 根本冇認真去改善教育方式, 將個仔送去乜乜機構比人教,就以為係治療疾病,其實只係掩耳盜鈴。

全球嘅乜病物病越嚟越多,仲有治療方法亦都越嚟越多, 甚至有 皮紋測試, 顱內骨治療 ,都唔知係乜,最近大熱精油療法,我未試過,所以我唔想評論,總之治療原理不明,我不會胡亂去試。

偽醫學的流行很簡單,就是三個字:「 錢作怪」!

沒有留言: