2017年1月21日星期六

第一本衛斯理


有網友是衛斯理迷, 好幾次同我提及 衛斯理小說, 我一直都打算遲啲自己睇完,再介紹畀個仔睇,因為我知道有部分嘅衛斯理小說有不良嘅內容,所以我對每一本成人小說, 態度都比較謹慎,後來網友話佢好清楚每一本小說嘅內容,所以由佢推介,佢第一本推介嘅就係大廈。 佢話呢本係倪匡嘅成名作。

以前我都有睇過一兩本衛斯理小說, 咁啱我睇嘅係有不良內容嘅。呢一本我攞返嚟之後都充滿好奇,自己都睇咗一次。就算已經係寫於二十幾年前, 而家睇呢本書依然冇過時嘅感覺,所以話倪匡先生可以話係走在時代尖端。

呢本小說都頗驚險刺激,當我睇完嘅時候我知道對我個仔嚟講,有幾個難點,難點係乜嘢呢?第一,人物嘅心理對話 比起平時兒童小說更加深入,並且涉及對對方的心理猜想,所以我估個仔會有少少唔明白, 去到結局, 講嗰架電梯其實係升咗上四度空間, 而果度嘅時間係比較慢, 當時間慢咗大廈又會高咗一倍,甚至更多, 我自己都睇到一舊雲,不過總算明白嘅!

開始睇呢本書,我一早就同阿仔協議,唔可以 一次過睇曬,因為啲字太細怕傷眼,要迫佢分開兩三日睇,每半個鐘頭一定要休息, 於是乎我set咗timer。

第一日睇,食飯前睇咗半個鐘,食飯後繼續睇,臨上床睡覺嘅時候,我撳停左timer。


呢個時間包括咗去廁所和刷牙, 但係不包括吃飯,即係個半鐘頭,咁阿仔睇咗幾多頁呢?


答案係151頁。

第二日早上,我因為有啲嘢要做先離開屋企,之後再同學仔、老公和公公婆婆飲茶,喺飲茶嘅時候,阿仔主動提起這本書,原來佢自己喺屋企時已經睇完,佢仲同我談論個結局,我都好詫異, 我初初以為佢會唔明乜嘢係四度空間,但係原來呢啲完全對佢嚟講冇任何理解上嘅困難!

昨晚看到151頁的時候,我見佢雙目茫茫然,問佢睇成點,完全唔答我。我仲以為佢唔明本書做乜,但係當佢睇曬成本,佢原來係明嘅,可能係中間嗰個懸疑嘅時間太長,佢一頭霧水,最後當答案揭盅,佢就明白整個故事講乜了!

後記:

今朝煮早餐時,阿仔突然說:「 媽咪,我知道殺人點樣可以毀屍滅跡。」我嚇了一大跳,說:「什麼?!!!」

他說:「將屍體用果部電梯運送去四度空間,現實世界便會自然消失。」

哦~睇完科幻小說翕下啫~嚇得我。




沒有留言: