2017年1月17日星期二

溫情商業家

前四天考試, 連續去咗四日麥當勞食中午飯,因為屋企附近嗰間麥當勞新裝修,有玩具玩,搞到好似科學館咁,阿仔根本醉翁之意不在酒,反正麥當勞嘅嘢佢都鍾意食,所以日日都要去麥當勞。

但係我真係有啲嘢覺得好睇唔過眼。

相中見到有兩個女學生,其實佢哋總共有四人,佢哋每人買咗一碗麻辣麵,咖哩麵,豬紅魚蛋......諸如此類嘅東西,喺麥當勞食,除咗其中一個女學生有買一杯麥當勞嘅橙汁,基本上佢哋完全冇幫襯,但係佢哋大搖大擺咁喺度食,佢哋食嘅嘢味道好大,我真係覺得好奇怪,點解佢哋完全冇唔好意思嘅感覺呢? 又話羞恥之心,人皆有之嘅?


呢個阿媽連續兩日喺麥當勞餵飯,既然佢鍾意喺麥當勞餵飯,都唔緊要啦,買少少麥當勞嘅嘢食囉,但係佢自己買咗一盒點心自己食,冇買任何麥當勞嘅嘢。

嗰一間麥當勞基本上,我哋每一次去見都會見到一個白髮蒼蒼嘅老婆婆,佢好似喺麥當勞住咁樣,日日都喺嗰度打躉,而家麥當勞新裝修,有咗斟水機,佢仲可以有免費嘅水任斟。

對於呢個老婆婆,我反而覺得十分同情,我諗佢一定係太悶,麥當勞比起公園更加有人氣,所以佢鍾意匿喺呢度,我可以體諒,但係另外嗰兩個cases,我就覺得不能原諒啦, 佢哋基本上都應該要有少少幫襯,唔應該一樣嘢都唔買就大搖大擺咁樣坐喺度。 其實喺度混吉仲有好多,有啲人喺度補習,有啲人喺度溫功課,有啲人喺度傾保險, 但係佢哋最基本都係有少少幫襯嘅!

總結,麥當勞真係一間有愛心嘅慈善企業。 其實呢件事已經畀報章報導過好多次,有啲露宿者甚至在24小時營業嘅麥當勞嗰度瞓。

希望麥記 被中信收購咗之後,唔好咁快改變。 在冷漠無情嘅香港,商業家之中,佢係最後 一間有人情味的。

沒有留言: