2017年1月27日星期五

有冇邏輯㗎!


有一日,係街邊買咗一兜腸粉,一路食一路覺得不解,點解世界上會有人咁蠢 ,將醬料放喺最下面嘅呢?即係剪腸粉嘅人,首先就落咗嗰啲醬料喺底,然之後再剪腸粉。我見啲腸粉白曬曬,問佢有冇落醬,佢話已經落咗,我初初以為佢係落咗喺中間 點知原來佢係落咗喺底!大家試下投入啲,代入我角色,點樣可以喺一個咁窄嘅膠兜先吃底部的腸粉呢?於是乎我就唯有食咗部分上面嗰啲白腸粉先,等個膠兜比較鬆動, 然之後就好努力咁樣,挖下面啲腸粉上上面!然之後我要花咗好多嘅時間, 先至將所有嘅調味醬料混合。

我覺得佢個腦的邏輯系統應該出咗問題,佢咁樣做嘢法, 為個客戶帶來好大嘅麻煩,表面上睇係一件小事,但係如果呢啲人,唔係賣腸粉,係做其他有重要性嘅工作,可以好大鑊,所以呢啲人,永遠都只可以做低三下四嘅工作。

不過世事無絕對,只要生得靚,係可以唔使做。

話說我朋友講,佢識得一個媽咪,話自己個女 成三歲都完全未識字,無天份!咁我朋友就叫佢要教個女識字,跟住佢先至「恍然大悟」,乜原來係要教㗎?

冇教過,無端端又點會識呢? 就好似嗰兜腸粉咁,醬料擺喺下面,人哋點食呢? 呢D人有冇邏輯㗎!

就算係貝多芬啦,你擺佢喺沙漠出世,一個鋼琴都冇,佢無端端點會做咗鋼琴家啫!

我真係頂唔順,問佢呢個朋友點樣生存喺世界上? 佢話因為生得靚, 做咗少奶奶。 我翻了三個大白眼。

沒有留言: