2017年1月24日星期二

奇怪的負面思維

有一日,有個朋友send條link畀我,係介紹一啲兒童文學書,例如: 林海音 嘅城南舊事,又或者係林良先生的兒童文學作品,嗰篇文章嘅作者將佢認為最好,適合小朋友睇嘅文學作品介紹畀大家,佢仲認為多啲睇優質嘅文學作品,可以令到小朋友將來嘅作文更加好, 一片誠意嘅分享,但係估唔到,睇下面嘅評論就真係嚇一跳, 呢個只係一個擷取,其實下面仲有好多好多類似佢咁樣嘅評論! 我估唔到咁多人有呢種想法!


我唔明白點解有人會將別人嘅一番好意,理解成為惡意,我認為係神經病!如果看文學作品 係為咗令作文更加出色係唔啱的話,咁乜嘢係啱?唔通大家一齊睇漫畫,一齊講爛gag,一齊睇八卦雜誌,先至叫做係開心嘅閱讀咩?!

又打個比喻,我推介梁朝偉嘅電影,然之後,你鬧我:「你以為睇咗梁朝偉就可以做影帝?你知唔知睇電影唔係為咗做影帝!睇電影響為咗開心㗎!所以你一定要睇曾志偉!」

人地介紹梁朝偉嘅電影,你唔鍾意睇你咪唔好睇囉,咁點解要鬧人哋係為咗 成為影帝所以先至睇梁朝偉!咁就算我真係想成為影帝,想喺梁朝偉身上學習演技,又有何不對呢?

如果一個人,將別人誠意嘅分享,全部曲解當作是別人的炫耀,又或者覺得別人另有所圖,咁樣真係 永遠都唔會得到快樂,更加冇可能得到成功,因為佢心胸太窄,成功根本住唔到入嚟, 愉快更加住唔到入嚟!



2 則留言:

seekin 說...

d留言妖言惑眾,但又真係有人會buy

好奇媽媽 說...

唔止有人buy. 仲係有好多人buy, 咁我唯有當佢哋係讓賽啦!