2017年1月16日星期一

衰仔好現實

這個星期考試,由上星期四考到今天, 個衰仔 日日都唔溫書, 仲走咗去睇課外書, 睇完課外書仲揸住支槍週屋走, 爬上爬落,子彈周圍飛, 禮拜六日正好要來應付下星期的考試,他卻用來看書, 看了足足六七本,以下是他看的書:


( 這本他說特別好看, 還重看了幾次。 早上起床還把內容複述一次給我聽, 證明他睡覺的時候,整個腦袋都是這本書的內容。)

如果是小一小二我一定會罵他, 叫他要好好溫書,小一我會比小二更緊張, 但是今年小三了!我覺得 他的自信心已經建立好,他不會因為考得不好而覺得自己沒有用,而且小三的考試又不是呈分試, 根本沒有什麼重要性, 我就由得他了。

但出奇地,昨天星期一,他突然間坐下來溫書了!

為什麼呢? 你看看以下的表就會知道。

第一日考試: 8 points
第二日考試:5 points
第三日考試:  5 points
第四日考試:15 points

翌是第四日😓😓😓

第四天即是最重要的一天, 佔分比重高 所以他突然間就坐下來溫書啦! 個衰仔真係超級現實。

你可能會問,上面的points點嚟呢? 嗰啲係佔分比重 。係咁嘅,中英數每科各佔9 points, 常識佔6 point, 加埋就係33 points. 因為中英文拆開好多份卷, 所以頭幾日佔分比較低, 而最後一日係考數學和常識, 所以總共佔15 points。 於是佢就認真咁, 對付呢一日!

3 則留言:

Happy mum 說...

其實除了常識有資料要記下,其他科目真係冇嘢好溫,中文只有一部份是問課文內容,但要自己明白課文內容先答到D問題,並不是依書照背。數就更加冇乜好溫,根本是比賽小心。英文考comprehension 和grammer更加是靠平日多看圖書啦。

好奇媽媽 說...

我仔的機械操作比較差,如果不操練,考試會答唔切㗎!所以「温書」其實就是認真地做卷。練習寫快D。

seekin 說...

只要是最後一刻仍會自覺溫習,我已很開心的了。
不過點解同我個仔咁似?佢又係機械人式操作比較差。但因為我地幼稚園已經用緊做卷模式考試,所以我有必要捉住佢坐低認真操練