2021年2月8日星期一

討厭「三觀不正」

每當睇外國新聞,見到有些極端分子,穿得古靈精怪去示威(例如人妖打扮),我就會轉台,冇眼睇。

近年有一個新名詞叫「跨性别」人士,應該是美國那邊發明的,主張小孩可以當自己是男孩或女孩都得,然後自由黨為了爭取他們的選票,就建議多起一個「跨性别洗手間」,如果地點上起唔到多一個,就由得那些人自己選。例如男人着到人妖咁可以入女厠。媽呀!我好亂,覺得世界太混亂。


最奇怪是有人自己不是這些人的一分子,又會支持這種建議,例如我facebook識一個兩女之母,又贊成呢D嘢,覺得要尊重人家的性别取向,我心想:你唔驚有正常男人扮跨性别人士走入洗手間搞你两個女咩?

然後,又有什麽同性婚姻合法化,大麻合法化之類。又係有不少人贊同,我每次見到呢D,都不会同那些人討論,因爲我覺得同「三觀不正」的人,有什麼好討論的。

現在正常人被説成不開明,老土,不尊重人權,我想大聲說:還我一片靜土!

我覺得這些奇奇怪怪的東西,簡直是邪魔外道,魑魅魍魎。

那些同性戀者又要出櫃又要選議員等,天呀!連香港都有,世界可否正常少少。

我知我知,尊重人權嘛!我又唔係唔俾你地同性戀,你自己在家戀飽佢囉,做乜出來向全世界交代,又唔見正常人向全世界交代自己係異性戀?

假如你有「聞臭襪」的癖好,唔使推廣為「聞臭襪運動会」吧!好地地在家聞咪算囉,你搞大佢,會令好多原本唔做呢D奇怪事的智障去模仿的。咁你問我聞臭襪有乜唔好啫?因為不衛生囉!你問我同性戀普及化有乜問題啫?因為容易傳染愛滋病囉!因為會影響人類繁殖囉!唔係歧唔歧視,係「怪癖普及化」最終真係会導致人類滅亡。

原本好端端的男孩子,俾人問多幾次「你係男定女?」都會開始產生懷疑。

我知我知,有D人真係天生覺得自己是另一種性别嘛!拜托,唔使同全世界宣傳的,你可以做变性手術,好似金星咁,做個正常「女人」,但唔好宣傳,唔好游説别人。孩子看电視見到「金星」,咪當佢係個普通阿姨囉!在中國,冇人日日將她变性的事掛在口邊的,就當佢係正常人看待,所以小孩也覺得她「正常」架!


我覺得社會應該提供一個正氣的環境給大多數的正常人孩子成長為正常人!


沒有留言: