2019年4月4日星期四

戒毒

今朝有網友問我,點解未見過佢仔真人都知佢仔係資優仔?呢單嘢我講了幾年佢都唔信。成日謙虛地說佢仔唔係真叻,係自己早教之功。我心想:「邊個話你仔叻啫,我覺得你仔資優係因為佢行為古怪啫!」

資優兒真是好騎尼的,我唔好意思寫出來,但我仔真係古怪到一個點!最騎尼係亂咁「樣樣都試味」!他的行為令我們很抓狂。

係由細到大都係咁,經常拆嘢,搞破壞,試味,總之你會想一掌打死佢,但又要死忍。說話又成日唔望人,隨時八卦周圍發生的事,只專注自己喜歡的事情,永不在乎人地点睇佢。屋企文具被搞到溶溶爛爛,手冊畫到花碌碌,書包經常有殘缺不全畫滿「設計圖」嘅紙。

上個月我終於忍無可忍,因為我發現他連塗改液都乃!

我一聲不響地在書台貼了這張紙。


很神奇地,從那天起,他就再也沒有吃垃圾了。終於戒咗毒了!

但張警告紙又給他畫到花哂。


沒有留言: