2019年4月25日星期四

英語詞彙量與學習方案


昨日看了哥倫布的新影片,片中提及,如果你本身的生字量是3700個以下,就應該繼續背生字,如果是3700以上,就應該用immersion的方法輸入生字。

問題來了,到底阿仔是3700以上,還是3700以下呢?

我覺得是3700以上,因為我在他BB時,起碼教過他2000個字,再加上這麼多年了,日常生活累積應該有3700以上。但老公極力反對,認為沒有這麼多。

於是,我們唯有面對現實吧,去做網上測試,結果:


如果大家想知道自己的英文識字量可以去測下:
http://testyourvocab.com

我都測咗:


如果你測咗出來,成績比我好,唔使招積,因為這個不是不變動的數字,我努力學習,下年分分鐘勁過你!哼~

如果你測出來差過我,唔使唔開心喎,努力學習,下年可能勁過我!

記住,這是一個會改變的數字。

To conclude, 我和阿仔都適合用immersion的方式去學新的詞彙。

11 則留言:

winStep一家三人行 說...

阿女有7130,比我還高分,睇怕我都要開始轉去睇英文台/書先得 😅

好奇媽媽 說...

那正好,剛想找個有七千的孩子來問問,到底五千至七千是怎樣學的呢?我仔其實已經很久不喜歡看英文書了,除了看書,還有什麼方法可增加詞彙量?你女兒是怎樣做到的?

winStep一家三人行 說...

讀英文小學,校內best friend唔係香港人,小息時候會講英文。
喜歡睇英文書,除了fictions之外,grammar書都會自己拎嚟睇。
睇dvd時要求用英文字幕, 只喜歡睇Harry Potter,Percy Jackson,Marvel系列。

winStep一家三人行 說...
此留言已被作者移除。
好奇媽媽 說...

學校有語境係容易好多的。咁我們唯有再努力啲增加immersion和死背生字了!

Unknown 說...

我剛剛都俾仔測試下,阿仔有9100, 我應該都要想下點樣應用到在作文裡。

Bbtissimo 說...

我剛剛都俾仔測試下,阿仔有9100, 我應該都要想下點樣應用到在作文裡。

好奇媽媽 說...

加油啊~

Staccato 說...

請問你有無咩心得分享下呢? 想今個暑假加強一下我英文作文,既然都識夠多生字了,應該真的要用盡佢)
(我俾Google留言度攪到我的名字變來變去,真係唔好意思)

Staccato 說...

請問你有無咩心得分享下呢? 想今個暑假加強一下個仔的*英文作文,既然都識夠多生字了,應該真的要用盡佢)
(我俾Google留言度攪到我的名字變來變去,真係唔好意思)

好奇媽媽 說...

哈哈,不嬲都係我問你英文点學,你現在來問返我轉頭?

我們現在集中精力學中學數,其他嘢都唔搞住,我等你搞完再問返你轉頭,坐享漁人之利,wakaka.....