2018年11月12日星期一

比較DSE,GSE & IB

你們都知我最喜歡「想在前面」,當阿仔連升中的呈分試都未搞完時,我已經開始探討一下升大學的各個考試制度。

以下這個是DSE和GSE(AL)的對比,表面證供顯示考GSE攞好成績容易過考DSE,而且GSE冇死亡之卷:中文及通識。不過有網民話唔可以咁比較,因為考GSE的,已是精英,學渣已於Igcse淘汰,成績自然會好過DSE的考生。但本人是數字化的人,看完下面數字,我深信GSE是比DSE淺,因為GSE考生沒有比DSE少,世上那有那麼多精英?


Source:
https://www.edu-kingdom.com/forum.php?mod=viewthread&tid=3170034

另一邊廂又有人比較DSE和IB, 同樣顯示IB的狀元率高過DSE,中文科的狀元率高過DSE 20倍(真的嗎?),睇完我都唔清楚邊個易考啲,因為啲人又係話精英先讀得IB,咁狀元率高都正常。

陸子瑋:Non-JUPAS 簡單?升學捷徑?先了解清楚,再三思而後行


http://www.thinkhk.com/article/2018-09/12/29426.html

我覺得考邊個試真係好睇家庭的支援在那一邊較強,還有是孩子的個性,例如屋企個個英文好水皮, 冇人支援,就唔好搞IB. 孩子如果外向坐唔定興趣多,IB係更適合,因為做project和presentation計分,做義工又計分,有突出課外活動又計。淨係識死讀書嗰啲,例如我個仔,真是唔好行IB.

4 則留言:

Happy mum 說...

我覺得到中學就好多嘢唔同咗,起碼個仔唔會任我點,而且真係見到讀書的真功夫,小學成績好,到中學真係未必一定好,因為讀書方法同小學唔同了。所以可以的話,我會選間中學唔只有DSE考,也會有IB或GSE,起碼有多個選擇。

好奇媽媽 說...

咁依你睇,generally,到底考邊個試着數啲呢?

Happy mum 說...

我自己就覺得GSE好似比DSE易D,(以我見我姪女佢依家讀GSE的課程,但易很多?又不見得是,都係好多好多嘢要讀。)但都係我自己一相情願嘅諗法,1.除非學校本身行IB,否則到高中先選IB或GSE課程首要是成績好,唔係你想讀就可以讀(我唔肯定全部學校都係,但SPC和SPCC都係)。如果本身成績好,跟本讀DSE或GSE都冇太大分別,表面是想避咗死亡之卷中文,但其實主要都係打算出國讀書,尤其是想考外國D名大學。2.小朋友是否想出國讀書呢,我個仔諗到要自己煑飯洗衫,即刻話唔想住。
所以點到我想佢讀乜呢��

好奇媽媽 說...

回顧我的前半生,在25歲做的重要決定全部是錯的,25歲後全部是對的,所以我覺得人生經驗對make decision十分重要。我阿媽乜都唔識,我從小乜都自己決定的。因為我自己的經驗,所以我冇打算將考那個公開試,去唔去留學的問題交給阿仔。我們收集資料,認真想清楚後,就將分析及結果話俾佢知,並說服佢。我相信我和仔的溝通夠好的話,不會有分歧,因為我們都是理性的。