2018年11月17日星期六

東海堂好cheap


話說東海堂和銀聯卡合作推出了一個優惠,買滿30平15元。

因為折扣率夠大,於是我們知道後,當時已經過了一大半優惠期,我便日日落樓下東海堂買嘢。

點知買咗兩日,佢就貼住「額滿」,我覺得:「使唔使呀!好心你啦,仲差兩日都唔做埋。」如果我見到大排長龍搶購一空,我會體諒囉~但事實上就係我見不到有人用優勢來買囉,除了我。

唔通那15元是東海堂自己出的?如果銀聯卡沒有給它好處,我不相信它會做這麼大的優惠。

其實做優惠做到不想做咁,會令顧客留下不好的印象,倒不如不做。

東海堂對我來說是很顯眼的,我曾經見過它們鑼咁大肚的員工,竟然一張椅子都沒有,企足成日,總之一間企業太mean,是很討厭的。

上次的生日蛋糕,我老公食完有點肚瀉,本來都忘了。今日開始,下定決心,唔幫襯佢。

沒有留言: