2018年11月12日星期一

咸酸菜西芹炒魷魚

咸酸菜炒魷魚是我童年時吃的味道,媽媽煮過,我印象深刻,我喜歡魷魚彈牙,又喜歡咸酸菜酸酸甜甜少少咸夠惹味。

今次我煮加西芹版本,睇落健康啲。99話魷魚膽固醇高,咁加啲西芹降血壓囉!哈哈~


煮這道菜的訣竅很簡單,就是要每樣東西都分開調味分開煮熟,最後才合起來兜下。

這個是C9煮餸的基本功,如果你炒東西習慣全部材料掉落鑊炒埋一碟的話,必定難食,因為每樣材料要煮的時間都不同,你一起炒,就會有啲未熟,有啲太老,咁真是美女厨房了!

酸菜是關鍵,因為出面的酸菜買回來,水準很參差,有醃得很好吃的,有很難吃的。我今次不好彩,買了一個得個咸字,唔夠酸又唔夠甜,我要先氽水去咸,再加醋加糖來炒。

西芹要整得好吃的秘訣是去筋,用 鹽水灼熟, 將老根全部抽走。我們家吃西芹可奄尖了,99一定要整到西芹冇渣才會吃。

魷魚最簡單,去除哂內臟,剪好,用雞粉,糖,麻油醃好。不要告訴我你怕幫魷魚去內臟,事實上很多c9一把年紀都怕劏魚之類的,這件事,人人接受程度不同。我就覺得,那件東西不會動,我就可以接受了,我怕承受「殺生」的罪孽。

續樣東西炒熟,一起回鑊炒埋一碟,即成。

沒有留言: