2017年5月6日星期六

化不可能為可能


朋友介紹睇 神探 李昌鈺嘅書, 香港圖書館只得 寥寥數本,其中呢一本,就在我附近的圖書館,所以借咗返嚟睇。 我以為是關於如何做鑑證,如何查案,不過原來,這本書主要是李昌鈺的自傳。 縱然只係講咗少少查案,但我都覺得好好睇,李昌鈺嘅一生可以話充滿傳奇,喺書裏面睇到, 佢係一個發展得非常好的entj( 將軍型)。

E, 佢相識滿天下, 同好多高官政要都係好朋友, 佢喺美國在任期間,換咗五個州長,換咗一批一批嘅人,但係佢都能夠繼續留任,原因就係佢係一個公正無私嘅鑑證人員,而且辦事能力非常之強。

N, 佢分析能力非常之強,而且學習語言非常之快速, 佢仲會用幽默感去化解律師嘅盤問, 所以佢應該係屬於n。

T, 做探案或者係鑑證, 基本上一定係t, 李昌鈺唔單止係t, 而且係強t, 非常之公正。 而且佢個t唔係ti, 係te, 即係佢嘅邏輯係為咗社會大眾,而唔係偏向自己嘅邏輯 ,佢經常都強調要用證據來說話, 不會站在控辯任何的一方。

J, 成本書都顯示佢係j到爆, 佢係一個非常之有planning嘅人,而且一但設計咗個plan, 係堅定不移, 佢一日工作十四小時只係瞓四五個鐘, 佢做好多好多嘢,但係都應付自如,到咗76歲依然係每日工作十四小時, 佢仲去到世界各地週圍演講同埋教人哋點樣做鑑證,仲出咗好多本書。



李昌鈺 如何看成功:




原來能夠做好自己嘅本份就係為之成功, 咁做學生嘅本分當然係讀好啲書, 所以狀元真係叫做成功人士, 咁我想問下, 到底點樣先至係一個成功嘅媽媽呢? 做媽媽嘅本份到底係乜嘢呢?


2 則留言:

seekin 說...

我想一個成功的媽媽,就是平衡好一個家庭,實現孩子的價值。

好奇媽媽 說...

Agree,我認為發揮孩子所長,改善孩子缺點,是便是成功吧!