2017年5月26日星期五

堅持不懈的陷阱

香港美少女打破跳繩世界紀錄。真是可喜可賀!

https://topick.hket.com/article/1806556/30秒跳繩105下 14歲摩打腳美少女破世界紀錄【有片】

我最喜歡研究人家怎樣成功的了,我看了訪問她媽媽的影片,其實成功之道只有兩個字:毅力!

至於她有沒有天份,因為報導沒有講,我就不知道了,她母親和她本人的分享都是說要堅持苦練,美少女練到日日勞累,有一天更突然手劇痛而要看醫生。而她們堅持的原因很簡單,就是認為做事應該堅持到底,絕不放棄!

這些對白,好像個個成功人士都說過。我從小看日本卡通片長大,差不多套套都有這些「 堅持不懈」的劇情。只要堅持就有奇蹟!

堅持是否會有奇蹟呢? 如果你係一個以感性作為判斷的人 , 睇完美少女嘅成功個案 , 你應該會感覺到堅持嘅威力 。

但其實,計都計到啦,全港如果有一萬個學跳繩的人,我當它有一成人堅持不懈吧,咁有幾多個打破世界紀錄呢?咪係一個囉!咁話明係世界紀錄,即係全世界堅持的人,只有一個成功囉!(未被別人打破的這段期間)

奇蹟的出現可以用「 跑馬射蚊鬚」來形容。但 關節痛,腎上腺素長期飆升是一定的, 一百個percent!

一個15歲的少女,已經用了人地一生人用關節的一半 quota, 年紀大啲佢就知死! 關節痛百倍奉還!我不是胡說八道的,有醫學常識都知 關節的使用率係有 quota的,所以那些 健康 相關文章, 都叫人哋40歲之後唔可以行咁多樓梯, 因為上落樓梯最傷關節。說白一點, 關節只係一舊軟骨, 每次使用都會損耗。

而所有挑戰速度嘅比賽,都會令到腎上腺素急劇飆升。 腎上腺素是上天賦予人類逃避危難的分泌物,有了它,我們反應會變得迅速。


至於腎上腺素長期高企有咩問題,我就唔知喇,不過諗下都知唔方好野啦,長期興奮,等於長期扯起(失言了),點會係好事!

我有個老朋友,每年就會為同一件事打俾我訴苦,話畀我知佢個仔學咗一樣課外活動之後,明明學得唔錯,但突然間又放棄咗!做事一啲毅力都冇!令佢感到非常苦惱苦惱。我每次左睇右睇都覺得呢件係一件好事,但係我解釋完畀佢聽,佢下年又會再打畀我,因為佢個仔又放棄咗另外一樣嘢,反正佢年年都唔記得我講過嘅嘢, 我決定寫低呢一篇文章,每年都重send一次畀佢。

每年都放棄一樣課外活動其實係好事嚟嘅,例如今年學咗花式跳繩, 關節傷夠咗喇;下年學乒乓波, 全年都腎上腺素飆升,夠啦; 下年換另外一樣嘢可以傷身體另外一部分,唔使集中主攻同一部分, 咁咪即係既有運動,又唔會筋骨受損,咁何樂而不為呢?

其實堅持落去, 畀你成功咗又點呢? 攞到世界冠軍都算,但大部分人都攞唔到。真是攞到的話,其實係付出了健康的代價,有幾多個傑出運動員會沒傷在身呢?

至於一些無聊目標,例如考台拳道黑帶,考到又如何呢? 放棄咗黑帶, 咁又點喎!莫非一間好中學,會因為你條黑帶收你咩!全港的黑帶多到數唔哂。

人為了一個設定的目標努力不懈是一件好事,但前提是:那是一個有意思的目標。

沒有留言: