2017年5月7日星期日

自然療法唔好玩咁大

近年聽到人講自然療法,到底是什麼來着?且看看維基百科:


簡單點說,就是死都唔用西藥,唔睇西醫囉!

由舊blog開始看的博友都知我最反對人胡亂用西藥啦!我成日都話「 逢藥三分毒」 ,以前個仔細,我比較多分享養生之道。

像我一個咁講求強身健體之道的人,真的,也很難贊同自然療法。何解?

你用常識推理一下都知道唔妥啦!

其實一百幾十年前,未有西醫,大家不是就是用「自然療法」囉,以前的人边有西醫西藥,有咩事便 求神拜佛,看中醫, 用偏方,乜都做曬。 結果以前嘅死亡率,高過而家好多。 嬰兒夭折率亦都高好多, 所以啲人通常會生多啲小朋友,預咗有幾個養唔大。

而家咁嘅世代, 啲人越嚟越長命, 好明顯係因為 西醫、西藥、手術等等.....醫療科技嘅進步, 呢啲根本係常識, 相信你唔會同我拗,啲人長命咗唔關西醫事。 確確實實擺在眼前嘅事實,我唔明白嗰啲人點解會覺得應該完全唔用西醫西藥,而走去用一啲古靈精怪嘅治療方式。

甚至仲有激進嘅自然療法支持者,連小朋友打預防針都唔畀,呢個我更加覺得匪夷所思,佢哋嘅原因係話,預防針嘅製造過程點點點, 老實講我都唔清楚,因為我冇認真研究。 

點解我一個咁八卦嘅人都唔去研究呢? 因為冇數字能夠令到我信服。 以前未有小兒麻痺症預防針,我真係見到街上面有好多小兒麻痺症嘅 傷殘人士,而家幾乎見唔到,見到的都年紀大的, 即係未有疫苗嘅時候出世。 我當時見到佢哋對腳,個心就乸住乸住, 所以當我有小朋友嘅時候, 見到有小兒麻痺症嘅預防針又點會唔打!?事實上,政府規定要打。 其他政府冇規定要打嘅,我在仔細研究之後都決定要打。 例如: 輪狀病毒口服疫苗。 其他嗰啲針,例如腦膜炎、 乙型肝炎、小兒麻痺症、天花、白喉、德國麻疹,中咗就永久傷殘, 當然要打。 但係輪狀病毒口服疫苗, 雖然中咗都係入醫院啫, 不過根據統計,平均每個小朋友喺五歲之前都中一次,命中率超高。 咁我計下數, 輪狀病毒口服疫苗當時七百幾蚊, 入一入醫院起馬萬幾蚊埋單, 我哋有買醫療保險, 就算係保險公司畀, 個小朋友都辛苦㗎, 咁點解唔食呢? 當然即刻食埋啦。

有時見到啲報道話,有人因為對疫苗敏感所以打咗之後死鬼咗, 老實講, 食糯米雞哽死嘅都有, 咁係咪唔好食糯米雞呢? 最緊要睇下個命中率, 幾百萬人如果有一個打完疫苗會死, 咁想問下你, 唔打疫苗之後會死嘅機會率係幾多? 如果唔打之後會死嘅機會率高啲, 咁當然應該要打啦!

做決定係講數字, 咪睇埋啲報導,就亂咁來, 你知而家,好多報導都係譁眾取寵。

講番平時在小朋友生病嘅時候是否應該用自然療法呢? 我覺得應該係,唔好亂咁睇醫生,但係要有底線, 舉個例:普通流鼻水打乞嚏, 可能少少感冒,可以唔睇醫生,因為人有抵抗力,自己捱下都會好。腸胃炎,先等小朋友痾哂嘔哂,再觀察下,好多時,嘔曬啲污糟嘢就咩事都冇, 表面上又屙又嘔好兇險,其實反而係小事。 但係發燒嘅時候要小心處理, 曾經一個好相信中醫嘅媽媽,個仔發燒帶個仔去睇中醫,個中醫都叫佢去睇西醫,咁即係話呢個中醫好識得保護自己,因為發燒可大可小,根本唔知道嗰隻菌係乜嘢來路,可以好小事,亦都可以好大件事,如果持續燒咗幾日都唔退,或者燒嘅時候度數超過39度,都係睇西醫比較穩陣,千祈唔好玩自然療法玩大咗, 個細路有咩冬瓜豆腐,阿媽精神上根本活不下去,因為太過自責,呢啲大事,冇得任性,輸唔起。



沒有留言: