2017年5月10日星期三

循環

有一日,我畀個仔嘅相片畀一個朋友睇,佢同我講:「 你個仔冇走樣喎!」 我覺得佢咁樣講莫名其妙,因為我個仔先至得八歲,有乜理由咁快走樣?!走樣應該係講三四十歲嘅人。 佢話唔係,於是乎send咗啲照片畀我睇,佢識嗰啲bb時期肥嘟嘟嘅小朋友,大咗幾年之後,就變成瘦蜢蜢,甚至有開始皺皮的!!

於是我開始留意啲小朋友,跟住我發現我個仔嘅同學已經開始走樣!小一嘅時候見到佢肥嘟嘟嘅,而家小三已經變成大肥仔!已經有九十幾磅,就來重過佢阿媽!原本瘦蜢蜢嘅小朋友,而家更加面青口唇白,更加瘦!

原來我個仔真係冇走樣! 佢唔單止保持唔肥唔瘦, 而且仲開始小腿好結實,應該係定期跑步嘅小成果。

身體嘅嘢,因為見得到,所以家長遲早都會發現自己個仔太肥或者太瘦, 家長遲早會出手,但係腦袋裏面到底佢發生咩情況大家都唔知。 其實由小三開始,原本有閱讀習慣嘅小朋友,開始會將冇閱讀習慣的小朋友愈拋愈遠。有閱讀習慣的小朋友越讀越快,越讀越多,但不喜歡閱讀的越來越不喜歡閱讀。

身體在良性循環的更健康,偏肥的更肥,偏瘦的更瘦。喜歡閱讀的更快更多,不喜歡閱讀的越讀越少。

良性循環的更向好,惡性循環的更偏離軌道。

沒有留言: