2017年5月3日星期三

脾氣暴躁的人不能當老師


今日在科學館,呢個白袍女人( 示範人造雲的工作人員)嬲到差啲殺咗我仔咁滯。

原因係我仔 touch咗一條有沾過乾冰的毛巾。

當時情況並無危險性,我都唔知佢嬲乜。


見佢一路示範已經一路叫啲小朋友唔好搞, 如果個實驗真係有危險, 通常都會設一個圍欄 隔開人群。 對我觀察, 呢個係一個比較安全嘅實驗, 沒有易燃物品,沒有爆炸物。

其實什麼性格的人適合的做什麼工作,如果自問性情暴躁,不喜歡小朋友,千萬不要做教學工作。 如果你性格天生暴躁, 不要當老師, 更不好當父母。 如果你又真的當了父母才發現自己性格暴躁, 請你還是用心改善自己。 我老公便是一個急燥的人,所以他說只可以生一個小朋友,而且是因為我很喜歡才生,算是有自知之明。 孩子的成長需要包容,好奇心的存在需要包容。

我個仔今年嘅班主任就係一個性格急躁嘅人, 其實真係好想叫佢返屋企自己湊女, 唔好喺度害人害物。




2 則留言:

seekin 說...

好在大家都有自知之明

好奇媽媽 說...

哈哈哈…