2016年10月24日星期一

易潔鑊bye bye


家中有一個爭議,就是易潔鑊應該何時更換,99怕生cancer,想早點換,老公想省錢,覺得不用那麼早換。

爭議持續了數年,每次換鑊他們便會談來談去,於是,把心一橫,以後不用易潔鑊好了!

不用易潔鑊,便改用不鏽鋼鑊吧!一個可以用一世,而且鋼越用越純,哈哈哈!

但就是有沾鑊的問題囉!

在網上看了以上那段影片,試完,勁呀,一個小技巧 - 等到起油紋才下炒料,便可以節省一生使用易潔鑊的支出了! 最重要是避免生cancer風險!知識改變命運呀!~~



睇下! 炒完蛋的鑊幾靚仔! 一點也不沾鍋!

如果你家中有菲傭,千萬別用易潔鑊,她們粗手粗腳又喜歡猛火燒紅個鑊來炒,一個易潔鑊半年玩完。易潔鑊一有少少刮花便有毒素,粗人勿用。我以前個工人,天生神力,來了個多月,易潔鑊便報消了! 有一次去別人家,見到那個工人用易潔鑊猛火快炒,發出一些食物刮鍋的聲音及火力的啪啦聲,我心中為這家人祈禱。

5 則留言:

櫻桃子 說...

我正正就是半年要換一次易潔鑊
之前曾經請過一個印傭姐姐, 星期日姐姐放假, 我們又大多數會出外用餐, 不會自己煮食, 有一次在家煮食時, 發現勁"痴底", 可能姐姐不好意思, 所以索性不說, 自此後便換了不鏽鋼鑊

好奇媽媽 說...

你醒目女呀!叻過我,我而家先換!

Staccato 說...

不銹鋼鑊有邊個牌子好用呢?

好奇媽媽 說...

段片中間有教㗎,係18至10的醫療級不鏽鋼最正喎!又或者304喎!

好奇媽媽 說...

有呢D級數分應該牌子無咁重要啩!好似你考到8級琴,無人理你由边間琴行教的。