2016年10月22日星期六

留言者注意

最近去看了一個老師的網誌,留了言,發現,短的留言可留到,一旦留言稍長便會自動消失,我又發現我這個blog也是如此,我在郵件中發現有些網友的留言是我沒有見過的。原來網友留言有時會被blogspot當垃圾留言處理移至郵箱,大家千萬別誤會了是我delete的啊!

希望大家留言給我時,如果內容稍長,分開幾次留,我不介意。在郵箱的留言我雖然看到,卻回覆不了。

10 則留言:

Happy mum 說...

是的!我留了幾次,離開後又不見了,我以為是自己問題呢。

好奇媽媽 說...

唉~~

呢个blogspot, 好心做坏事!

好奇媽媽 說...

唉~~

呢个blogspot, 好心做坏事!

好奇媽媽 說...

重有唔知點解留一個言会出現兩個!

Happy mum 說...

自從試過寫咗D日誌突然消失後,已經令我唔再寫lu😤

好奇媽媽 說...

一_一

唉!

seekin 說...

可能你們沒有經歷過垃圾留言的年代,戈時十個有八個都是垃圾留言,刪極都刪唔完,好恐怖😨

好奇媽媽 說...

咁都無理由咁昂居㗎!
不如設個留言者blacklist啦……
係渦,我見你blog的留言好長喎,點解你無事嘅?

seekin 說...

因為我設定左d留言者係「好友」,可能關係不同, 無論佢地寫乜同有幾長, 都唔會被刪.
唔知有無關係呢?

好奇媽媽 說...

咁我要研究下,thz!