2021年1月30日星期六

有疫情不等於不用學習

日前兒子上zoom時,數學老師追功課,我在厨房也聽到老師罵人的聲音。老師展示了欠交功課的表列,其中有四個是慣犯。

數學老師問了一條我也想問的問題:「你地小學係咪都係唔交功課架?唔交功課都名列前茅?如果唔係,點會入到呢間學校?」

同學們全部靜默。

老師又說:「有D小學真係好奇怪,教的東西和DSE全部無關,所以有D考第一的,個底打得好差。😤😤😤」

我O觜,想:乜原來有小學係咁架?

老師續說:「如果冇心讀的,其實應該仔細想清楚呢間學校啱唔啱你,無錯呀,呢度好多英文架,唔想讀轉過間中文嘅囉!」

這個数學老師是T型的😬,我肯定,好一張刀子咀,又坦白又直接,而且我肯定他説真的,不是氣話。

全体継續鴉雀無聲。

數學老師可能想到了是疫情令到學生喪失了鬥志,於是又說:「咁呢個世界係要有疫情,都冇辦法架!有疫情都要讀書架!有疫情不等於不用學習架噃!」

老師説得对,我覺這個疫情对fp型的人挑戰是最大的,這種人本身就没什么鬥心,仲唔乘機偷懶咩!

昨日看到一段趣聞,說現在可以用135元一天,顧人替你上網課。😓😓😓咁都得!

沒有留言: