2021年1月14日星期四

藍人的愚忠

昨晚在藍人群組發了一個post,說了一個事實:我有親戚的大廈被強制檢測,政府完全没有上門通知,也没有聯絡住客,大家都係睇tvb先知。

我自問只說事實,政府真是乜都冇做,成棟大廈住客出出入入,我親戚是頑固黄絲老人,覺得會攞佢DNA嗰種,唔肯去檢測,政府真係乜都冇做。人影都冇出現過。

我由頭到尾一句憤怒的說話都没有說過,也没有同人嘈交。

突然,我被移除了!

原來,藍絲群組是不可以說政府壞話的,即使是事實。

黄人說藍人腦殘,我開始覺得有點對。😜😝😜😛

回港不易

(我最喜歡看屈穎妍,她講的是事實,一個有分析力的人。)


她解說香港政府的隔離政策,真是漏洞百出。

我們的政府,是疫情下的豬隊友。



2 則留言:

Lai Lai 說...

算啦,依家不論黃藍,只要同政治有關,就失去理智!!
我啲黃絲朋友,join signal 就算啦!但話要delete whatapp 喎🙄🙄🙄

晉彥媽手記 說...

🤣🤣🤣🤣