2021年1月30日星期六

怎樣將肉類切成薄片?

我一向刀功都麻麻地,因爲我怕刀,所以很少練習。

最近睇小高姐視頻學識,原來唔使刀工好都可以將肉片切到好薄。方法就係在肉類半解凍之時就要切。由於未完全解凍,它保持少少硬身,所以好容易切薄片。


我知道,我知道,你一定會問,假如我買的是新鮮肉,不用解凍,如何切成薄片呢?


其實很簡單,衹要將新鮮肉放入雪櫃冰格雪半小時,它便會硬硬地了。但記得半小時後拿出來哦。😝😜

順便介紹一下這個牛肉:


我是在「樓上」買的,切片炒真係完全唔韌,正!👍👍👍


這道簡單的番茄薯仔炒牛肉片,阿仔用嚟撈白飯,食得好快,真係啱曬小朋友。😂😂😂(注:黑色細點點係羅勒葉)

昨晚還試了一道新菜式,難得大少爺竟然唔抗拒,一口氣食咗六粒:


氣炸洋蔥韓國蠔。

也是在樓上買的,樓上的急凍產品真係好新鮮。🥰🥰🥰食落好甘鮮!


沒有留言: