2021年1月5日星期二

單純

有一日看「大秦賦」,故事講到,華陽夫人竟然擅作主張阻止嬴政母子入秦,華陽夫人的老公,即係嬴政嘅祖父竟然唔鬧華陽夫人蝦自己的孫!99看得大怒,説:「呢個女人有冇搞錯呀!竟然擅作主張,因住佢老公教訓佢。」

我在一旁哈哈一笑,説:「嫲嫲你太單純啦!呢個華陽夫人咁悪,咪即係佢家族勢力好大囉,佢老公唔敢話佢架!」

果然,睇落去就慢慢交代華陽夫人的芈氏外戚勢力,咁嫲嫲就明白了。而我一早就估到華陽夫人勢力一定大,是因爲我冇99咁單純。

因爲99單純,我解釋了很多次,川普其實係好嘢來架!冇咗佢,美國的神話點會破滅?咁多年,人人追求選舉和民主自由,冇川普,D人點会知道選舉可以選到一個奇葩?還以為民主選舉是萬靈丹,可以解決所有政治問題。由於99解唔明,每次一有川普的報道我就喝采,説川建國同志如何又幫了中國一把,漸漸地,她終於明白了!川普最正的地方,是他得罪所有「精英」,世界精英往那裡跑,那裡就富裕,這是定律。所以正正常常的拜登上台,當然第一時間搶人才,我恨不得川普連任,全部精英都跑光了!

今天,講起神童沈詩鈞,99又話人地淨係識讀書,冇朋友,冇社交。我問99:「你認為淨係識讀書可以做到教授?」

99一臉茫然。我説,美國一個助教職位都400個人申請,400個只選一個,比沈詩鈞學歷更高的人大把啦,沈詩鈞讀的又不是什麼名牌大學,是浸大而已,修讀博士學位也不是名校,學術排名也一定有人比他更靠前。成功背後的不是人脈和社交能力,又是什么?

單純的99終於明白了!世事其實不是簡簡單單的。


沒有留言: