2020年6月9日星期二

八達通公司快啲執

開學兩天,阿仔發現搭巴士用八達通扣了他成人車費,回家跟我說我不信,上網查才知道八達通公司會在小朋友12歲生日後「偷偷」改為收成人車費,直至有一天你自己發現了,才告訴你:「你要去申請學生八達通才有優惠架!」

我唔明,點解糸統咁醒知道你幾時生日自動收成人車費,但又唔識自動將小童八達通轉為學生八達通囉!

就算糸統做不到,都應該寄封信或發個SMS來叫人轉吓嘛!咁唔聲唔聲,唔係幾好囉!


我在 Facebook 發表以上言論,都係想提醒大家唔好被八達通整蠱。點知有人認為那是我的問題,小孩十二歲後很多東西都要付全費架啦!11歲攞兒童身份證夠冇通知你,你自己又識去攞攞?

嗱嗱嗱,對住呢D人真係同對住D藍絲一樣,無論點解釋,藍絲都唔明香港政府有幾衰,死攬爛攬。今日等我來說說八達通公司有的問題,希望大家唔好再盲撐呢間公司。

http://orientaldaily.on.cc/cnt/news/20090928/00176_023.html


八達通扣錯錢三宗罪

1. 舉證由市民負責,八達通卡不會主動呈報扣錯錢。
2. 市民若要舉證,要付三元在便利店列印最近十次交易紀錄,如欲查閱十次以上紀錄,更需付二百元。
3. 服務營辦商即使扣錯錢,也不會受罰。

為何我會覺得八達通公司「愉」呢?因為查數太不方便,查十次以上記錄要交200元。但我用其他支付方法是超方便的。

支付寶,幾時用了,在那裡用,銀碼碼多少,清清楚楚。

微信,更加清楚,清楚到連地點都有,搞到我要用馬賽克遮住,以防壞人知我的出沒地點。😂😂😂

信用咭,一樣係好清楚,每個 movement 都 send sms俾我。

八達通呢?嗱,你唔好眨眼呀,眨咗睇唔到冇得check 返架!不得不順便讚下我仔眼力好,兩日扣多咗都睇得清清楚楚。👍👍👍

Furthermore, 大家增值八達通有冇攞收據?冇的話,你走咗職員係可以刪除該增值的,例如你入咗500,佢取消交易,500元自己袋,當你冇來過。而其他支付方法就冇呢漏洞,手機check 得返。

咁八達通公司咁嘅質素,為何在香港仍能生存?因為地鐵攬佢囉,如果地鐵開放競爭,肯收支付寶,微信,雲閃付,applepay .....

八達通執得了! 


沒有留言: