2020年6月10日星期三

只相信自己想相信的東西

我阿媽次次來我家睇個孫,都係同我講:「你食多D菜少D肉啦,食肉好肥架!」知道我們每日都會食一隻蛋,就說:「唔好食咁多蛋啦,蛋好高膽固醇,好肥架!」然且,她經常買大量高糖份水果和糖果來送給我們,佢又唔認為會致肥喎!

都係嗰句,同傻嘅冇得計。強F的特色是「只相信自己想相信的東西」。

食瘦肉是不會致肥的,食蛋黃也不會不健康,這些誤解,只要一入強F的腦,是無論你如何去證實和解釋,她都聽不入耳。所以我絕對不會跟她們浪費囗舌。

不要說我阿媽媽這種沒讀過書的女人仔,連讀過大學的都是這樣。

幾年前我寫過一篇 zero 不會致肥,是可以飲的汽水的 blog 後,有博友就留言追擊我,一定要說服我zero 有害身體,我認為一個個月飲幾罐完全沒有問題。

想不到過了幾年,仍然有博友 send呢啲meme俾我,游說我zero 會致肥。

這些meme, 一睇就知冇 logic, zero 都冇糖,又點樣會致肥呢?其他咩侵食琺瑯質和致癌之類我唔知,但致肥就一定不會。

於是上網查下,果然係假的,原本那個研究是這樣的:

http://www.199it.com/archives/371845.html


研究指出會致肥的是傳統有糖那種可樂。被人用移花接木來唱衰 zero. 點解要咁做?好簡單,因為妒忌人地可樂公司賺得多!

所以我們睇親啲假嘢都係唱衰做得最好的品牌的,麥記,稻香,可樂,好多人攻擊,但啲不知名食肆和品牌,俾屎人食都冇人唱的,因為不引人妒忌。各位,如果有一日有人唱衰你,咁你一定係有過人之處了!恭喜恭喜!😁😁🎉


「你個 friend 的大學是白讀的。」我老公說。因為呢個send咁嘅meme來的博友,大學係讀化學的。🤣🤣🤣「你阿媽夠讀醫啦,佢唔係咁咩?又咪係想信乜就信乜。」我說。「又係喎!」我老公說。

讀過大學為何分連 meme的真假都分不到?好簡單,因為強F只相信自己想相信的東西。至於事實,對她們是不重要的。


強F的人,日日活在擔憂之中,你無法用科學去說服杞人不憂天塌下來,因為他們只相信自己想相信的。但不知為什麼,她們很堅持自己的擔憂,好像自虐狂,將自己搞得神經系系都算了,搞得身邊人都負能量。

P. S. 我真係飲好少可樂,大家唔使再游說我zero 有多壞,重要的事講三次,我真係飲好少可樂,我真係飲好少可樂,我真係飲好少可樂。我呃你做乜啫!

沒有留言: