2019年11月5日星期二

從比特幣到d c e p

相信大家都聽過比特幣, 很遺憾地我到而家都仲未完全搞清楚比特幣係點樣運作及使用。雖然我已經喺youtube聽咗幾條片, 但係我仍所知甚少, 我只係知道佢係用區塊鏈嘅技術。

我覺得發明比特幣嘅中本聰真係好聰明, 第一批願意使用比特幣嘅人亦都係精英中嘅精英,比特幣可以結束紙幣世界, 紙幣世界結束咗,即是我哋唔再需要銀行, 美元霸權亦都會從此消失。

中本聰大概知道自己做緊嘅嘢係損害美國政府和銀行體系嘅利益, 所以佢從來都冇出過鏡, 喺2010年成功推行及協助比特幣運作之後就功成身退,從此消失。

2014年,中國政府開始著手研究推行一種新的電子貨幣, 原理和比特幣一樣。 比特幣背後並冇任何銀行體系或者政府支持,這叫去中心化。

相信由中國政府發行嘅電子貨幣, 將會取代比特幣及其他紙幣。 中國政府一旦成功, 美元貨幣霸權時代將會結束, 期待中國政府成功推行dcep!

穆長春解釋非常之清楚, 發行dcep是對世界重大的影響, 希望各位會睇下條片, 如果成功發行將會完全顛覆 我們下一代的生活 及 經濟狀況,我們將會進入一個新時代。

沒有留言: