2019年11月10日星期日

格價網

上星期六和長期博友去玩,我們不是第一次見面,但兩個小朋友是第一次見面。想不到, 一見如故, 玩到癲曬!


小朋友喐嚟喐去很好動, 但華為相機 捕捉得很快, 不用修圖, 張張相影出嚟都令人滿意!



博友正好想換手機, 覺得我呢部真係又平又靚, 話想去我買嗰間買。 我話其實唔使㗎! 你上格價網, 搵一間自己屋企附近嘅就得啦!

原來佢從來都未用過格價網。

今日等我簡單講解一下, 格價網其實係小商戶, 但賣嘅都係正貨, 正貨又分行貨和水貨,無論行貨定水貨其實都係同一樣的機, 只係有保養和冇保養之分。

我老公的三叔手機是水貨,咁好彩用了兩年都冇事冇幹。如果是行貨,七天有壞包換,一年原厰保養。

在 whatsapp傾好哂價錢和顏色,去攞貨當面驗貨,就係咁簡單。



在google打「格價網」, 再搵返自己想要買嘅電子產品, 除咗手機其他都有得賣, 就係咁簡單, 就可以買到全港最平嘅價錢,互聯網真好!





沒有留言: