2019年11月17日星期日

放假在家看電影

明天又放假,危險時期不宜周圍去,所以建議大家在家看電影。

電影推介1:

 銀河補習社

由於正在戲院上緊 ,隨時會被人舉報無得睇 ,我已經同個仔睇咗了,幾個月前在中山睇過一次,幾日前在家睇過一次 ,睇兩次都係覺得好好睇 ,係講關於教育嘅,老少咸宜 。

電影推介2:

我和我的冠軍女兒 



英文字幕,好好睇, 睇完覺得好感動,由於影片太長,所以我哋分了2日來睇 ,它都知自己長,所以中間有放你去廁所時間的。😂

這是一套很出名的印度電影,真是好好好睇!

剛看完,我問阿仔有什麼感受,他竟然用英文回答我:「Shoot for the moon🌝, even if you lose, you will land among the stars⭐💫」


電影推介3:

錢學森傳 


這套未看,要等理99得閒先一起看,因為99超鍾意錢學森和這種人物傳記電影,我看下面留言,一致好評。錢學森是中國的偉大科學家,我覺得和孩子一起看偉人傳記係非常好的,令孩子以偉人為榜樣。

本來還想推介「流浪地球」的,但我們一看完,立即被人舉報了,實在太快手。

為明天孩子多一天假期歡呼!😍我們已放了五天假,在家看了三套電影,自學了六課數學。

沒有留言: