2018年3月1日星期四

看英文日本卡通

看英文卡通能增加孩子的英語能力,那為什麼不看美國卡通片,而要看日本卡通片的英語版呢?

這是個人口味的問題, 美國卡通片我覺得唔好睇, 應該話我覺得好睇嘅好少。 可能我認識不多吧, 我是看日本卡通片長大的。

不過我唔想學日文, 而係想學英文, 咁當然就係搵日本卡通片嘅英文版啦! 終於畀我搵到一套好好睇嘅, 就是充滿著童年回憶的「 阿童木」, 果然我個仔都超級鍾意!

( YouTube 搜尋字眼: astro boy)

總共有五十一集, 有排睇。 我奶奶同我哋一齊睇, 發現原來唔識英文都睇得明, 因為從畫面就估到劇情講乜啦, 咁真係好適合小朋友睇, 就算英文能力唔係好強, 都唔會覺得悶, 因為睇得明。

另外, 多啦a夢都有英文版嘅, 一樣係睇畫面都估得到內容, 但本人覺得佢講啲英文實在太快, 大雄成日都發緊緊張張呱呱叫, 邊度有外國人講嘢 咁嘈㗎! 感覺唔似講緊英文囉!


頭文字d都有英文版, 不過淨係睇畫面理解唔到內容, 起碼要識聽下英文先得, 內容比較成熟, 適合大個啲嘅小朋友, 例如中學生。




Dragon ball

大家發現到有類似嘅好嘢, 請在下面留言通知我哦!




沒有留言: