2018年3月26日星期一

數梯級

今朝送阿仔返學見到呢啲梯級,阿仔突然好奇起來,說:「兩級細嘅等於一級大嘅!」


我隨口問:「咁一級細嘅即係等於幾多級大㗎?」

阿仔答:「二分之一級。」

我又問:「咁如果四級細嘅等於一級大嘅,咁一級細嘅等於幾多級大的呢?」

阿仔答:「四分之一級。」

我再問:「咁如果呢度有400級細嘅,咁即係有幾多級大的呢?」

阿仔答:「100級!」

我腦筋轉一轉,問:「如果有一個巨人,佢一次可以行三級大嘅,想問佢要行幾多步才行完100級樓梯呢?」

阿仔答:「34步!!」

我再問:「咁如果巨人改為行細級的樓梯,佢要行幾多步呢?」

阿仔迅速地計起乘數來,答:「99級!」(傻豬計錯數,不知道他為什麼會這樣計,應該是走進了思維死胡同了!)

我答:「錯了!仍然是34步,因為巨人如果行細級的樓梯,佢一步會行12級細的,所以步數不變。」

阿仔幸幸然說.:「媽咪你整蠱我。」

我被寃枉了,說:「是你自己不夠細心嘛!」

沒有留言: