2018年3月4日星期日

哥倫布, 囧星人,Emma

最近喜歡看youtube多於外書, 可能因為我看書的速度不快, 看著看著就沒有耐性了! 但其實我始終都是一個愛書人, 有什麼辦法可以不看書又知道書嘅內容呢? 答案就係睇youtube介紹啦!

以前我同老公經常都一齊睇「 邏輯思維」, 現現在羅胖唔做了, 所以冇得睇嘞, 不過好彩我又搵到個新嘅: 囧星人。







佢對書本嘅分享非常之有深度, 佢睇既書亦都有一定嘅深度, 所以我都好肯定佢係一個intj, 因為佢睇書嘅口味都幾intj。佢除咗有做書評, 亦都有做影評。




呢個叫哥倫布的男仔,多才多藝,又會教英文,又會作曲,又會彈琴,又會跳舞,是很可愛的enfp型。我仔很喜歡看他的英文講解,一面睇一面笑。


這個是Emma, 她的英文講解超清晰,而且中段有得玩「 模仿佢發音」真係好實用,唔使周圍揾模仿材料,又唔使自己聽一句按停,模仿,再play, 咁麻煩!因為佢的影片已經預留了時間給你跟讀的了。





沒有留言: