2018年3月10日星期六

大驚小怪

今朝見到幾個政治和教育羣組都分享了關於考評局派人去佛山推廣DSE的新聞,即是鼓勵大陸人來考DSE,大家當然係嬲爆啦,不過呢啲我一早估到,是必然的趨勢。中國人既然可以過去英美搶人地啲大學學位,點解唔可以過來香港搶呢?大家知道香港的大學世界排名有幾高嗎?大家都係睇住個排名榜做事㗎啦!(都有好多人唔睇, 盲頭烏蠅咁)大家唔好嬲大陸人來搶啊,身為父母,難道你沒想過要去人家外國搶人家的大學學位嗎?所以,我們都是做緊同樣的事而已!


我在之前的文章已講過,香港回歸即係意味住香港的大學學位都回歸咗。

相關文章:

Jupas or non-jupas?


講出香港的競爭有幾大,大家心內難受嗎?不會難受的,因為大家怎會覺得自己的孩子會輸,人人都覺得唔關自己事的。其實大部分阿媽對數字都係冇感覺的。當我好肉緊咁講:「在香港,一百個學生得16個入到大學咋」,啲阿媽通常都仍然覺得自己個仔一定入到大學的,雖然現在在學校的成績,假設學校一級一百人,佢小朋友一定唔係考16名內,但佢仍然堅信佢仔係會讀到本地大學的。原因係:香港通街大學生,我識好多身邊人都係大學生,我老公係大學生,我自己又係大學生。。。。

我都唔明,你地係大學生,點解個仔就係大學生,大學學位有得世襲咩?!

沒有留言: