2018年3月20日星期二

先加衣再吃藥

昨晚入睡前,阿仔鼻塞,然後我腦中就浮現出幾種抗敏藥,到底吃那一種才適合呢?

這個時候,我自己也鼻塞起來,我才發現,自己張被子俾阿仔搶咗一半,原來我同阿仔都唔夠暖才會鼻塞,立即加衣加被就唔鼻塞了!

因為阿仔係有長期鼻敏感,佢一鼻塞,我就很容易聯想到鼻敏感,就很快會想到抗敏藥。

這次是一個很好的提醒,一定要提自己,先為孩子加衣,第二步才想到藥物,始終吃少一粒得一粒,逢藥三分毒。

孩子有鼻敏感的人都知道,如果唔用藥,成晚睡不好,會影響整體健康,所以為了睡得好,有時用藥是必須的,但又不能用太多。真是充滿糾結。

不過,唔係次次鼻塞都關鼻敏感事,一定要先調節衣服或被子,以確定是否真的是鼻敏感。孩子和大人不同,他們對氣温比較敏感,很容易凍少少就流鼻水。

2 則留言:

seekin 說...

這幾天天氣忽變,突然會很涼,你們多加保重

好奇媽媽 說...

好啊!