2018年2月28日星期三

日日護脊

脊骨是很重要的身體部份,因為它保護住脊髓,脊髓入邊有好多神經線,如果脊柱形態不好,其實是會出現長期痛症和影響學習的。

上星期日,我帶兒子去做了一個脊骨檢查,聽了個講座。




脊醫用保齡球來講解,為什麼低頭會令頸骨大受壓力呢?如果我們拿保齡球的手向上成直線,手不會太累,但如果手腕向下彎,球的重量就令手腕酸痛。 保齡球代表咗人類嘅頭部, 而手就代表咗脊椎。


似乎咩病都同脊椎有關,就是因為脊椎神經線太多的原因。

脊醫有當場求其(1分鐘都唔夠)咁幫小朋友檢查,我兒子的檢查結果是一切正常,但頭部有輕微前傾。

甚麼是頭部前傾呢?就是這樣:


兒子的情況是:

應該有輕微前傾吧!以後要多加注意了。

職員問我有沒有給兒子玩手機,我說沒有,不知人家信不信。我兒子玩手機的時間一日少於五分鐘,他只會用手機查巴士路線及 查字典。但我兒子一日做兩三小時功課,為什麼教育局不關注功課量的問題?!

另外我兒子還有大量閱讀,都是要低頭的。所以以後要規定他改用這個看書:


我們早幾年已買了護脊書枱,用護脊書包,補鈣,想不到仍然有少少。

如果大家有興趣知道自己小朋友有冇脊骨問題,可以去聽講座check下。


因為我兒子的學校有參加「 護脊校園計劃」, 所以免費。我估打電話叫佢派張免費券俾你應該唔難,因為嗰日都見佢一人人派了一張。

又或者下載「 好知勢」app自己初步check下:


準唔準我都唔識判斷了。

總之日日做下「 護脊操」 都冇蝕底嘅:










沒有留言: