2018年2月9日星期五

自己顧自己就好了

話說我將謝安琪的錄音俾我99同老公聽,佢地聽完,我99反應最大,我老公冇反應,這件事反應出男女大不同。

因為我99學醫出身,覺得謝安琪簡直胡說八道,冇憑冇據,冇資料來源,而且內容又錯。佢錄音中稱呼聽者為「大家」,我們覺得她不是在和朋友私人交流。她是有意「教育世人」的。

我老爺奶奶合注的書。



我99說:「明星應該有社會責任,亂講嘢搞到疫苗冇人打,一場温疫啲人會好似以前咁,死了大部分。」

大家還記得黑死病,天花等故事嗎?疫苗就係死了很多人的情況下發明出來的。曾經奪去無數人性命的天花白喉,還有令無數人終身殘障的小兒麻痺症和德國麻疹,都靠疫苗絕迹於世了!

( 資料來自香港大學)

我對99的看法深表認同。


然後,在一旁納涼的老公,冷冷地說:「死哂咪好囉,要咁多人來做乜?佢地唔打我地打,咁死嘅係佢哋。」(無情的ST型,真係好男性化)我雖然係T,但強度同我老公冇得比,佢真係冇興趣理其他人的死活,不過咁又幾好,我聽完都醒哂。對的,自己照顧好自己就得了,不要理別人的死活。








沒有留言: