2018年2月11日星期日

阿仔的Mbti測試結果

理論上mbti應該十四歲才測的,不過我發現阿仔已經識識地這套東西,就在日常對談中已有了概念,我怕我再不替他測,他什麼都學了,測驗的時候會唔準,就好似你已知道迷底的迷語,就不用玩了!另外,阿仔因為理解力高,可以明白題目。

今日阿仔自己做了網上的mbti測試,共有49條問題,佢做咗19題已經呱呱叫話悶,於是餘下的,我只好陪他做,免強做完。


天,強T強i強J強N,典型的intj, 而且維度很強,和我推測的一模一樣,但估唔到係強i囉!因為我仔其實唔係咁內向,又唔係太怕醜的。

我覺得他之所以咁i(內向),其實和學校太傳統有關,現在阿仔的學校是很傳統保守的天主教,真係越讀越內向。

所以,如果小朋友比較內向,揾一間活潑少少的學校好啲,可以令他的發展平衡一點。我期待中學找到一間活潑開明的。

測試網站:



沒有留言: