2017年10月8日星期日

配眼鏡

今年阿仔近視又深咗,又要配眼鏡了,和大家分享一下配眼鏡的心得。

我每次講配眼鏡,總有人會推介啲貴嘢俾我,原因係「眼睛很重要」,所以無論幾貴都值得。我唔係話眼睛唔重要,但係我唔相信「俾得貴等於買到了最好的東西」這會事,我覺得價錢和物品價值通常都係唔相等的,但係同服務質素,真係有相關。

例如在萬寧買一罐奶粉同在葯房買,價錢相差五十蚊,貨品有冇唔同?答案係冇,我打電話去問過奶粉公司,佢地話全部都係真貨。咁點解會貴成50元呢?差別就係個服務啦,如果你仔飲咗一杯覺得唔好味,要去換貨,葯房老闆會媽叉你,但萬寧職員唔單止不會媽叉你,仲肯俾你換過隻牌子。所以,差價是在服務,不在貨品。

我呢啲師奶仔為了省錢,成日都會幫襯啲服務差的公司,例如我買modem係全港最平的,因為上格價網格完先去那間公司買,店員一知我上過格價網,知道佢公司的底價,通常面都黑埋,死死地氣咁賣俾我,連話都唔同我講。如果係就咁walk in, 佢地會開價高二三十蚊的。

我兒子細個時買奶瓶都係咁,同一品牌的奶瓶不同分銷商,開價都不同,不過賣得平的,老闆成日面燶燶咁,賣貴啲嗰間,老闆態度會好啲。

所以大家明白,官津學校的老師點成日冇水洗面咁?就係因為家長唔使交學費囉!wakaka....

一年過咗,阿仔塊面都大咗啲,所以今次副眼鏡配返大少少。下面嗰副係新的,今次選了灰色。


我唔知大家覺得配眼鏡最重要係乜,我覺得眼鏡架的重量係我第一考慮因素,我只會在最輕的鏡框作選擇,重的一律唔睇。這是由於本人戴咗三十幾年眼鏡的經驗告訴我,眼鏡重很容易犯頭痛,因為一副眼鏡戴足一天,重啲啲加埋都是傷害,小朋友係傻傻地的,少少唔舒服,佢地唔識講。以前眼鏡選擇少,有好多時都配金絲眼鏡,戴完鼻骨有兩個印,其實唔係咁舒服,我見長期戴金絲眼鏡的同學,一脫下眼鏡便樣子怪怪的,好像有點「走樣」。當你發現小朋友有成日托眼鏡的習慣時,肯定係眼鏡太重或者鬆弛咗,要留意。

我覺得最輕巧的是韓國眼鏡架,自從用過韓國架之後,我就愛上咗。佢地係單薄啲,我試過用用下自己斷咗,但係間眼鏡舖肯俾過副新的給我。

我去咩眼鏡鋪呢?我係去觀塘apm相連的「港貿中心」配的,佢成層大廈有十間八間眼鏡舖,已形成眼鏡街的狀況, 競爭激烈, 所以價錢便宜。服務質素,我自己覺得還好,因為爛了他肯修,度數不夠準也肯重新配過給我,也沒給我面色看。 不過那裡的sales佣金應該不高,他們好多時都並不熱情。但我喜歡不熱情的,因為我有自己的選擇策略,不須要太多的講解。

港貿中心的眼鏡舖,我大大話話幫襯過四五間, 因為我是住在附近的,間間質素都差唔多。

今次幫阿仔配,選了一間聲稱最多兒童款式的。




我覺得選擇都真係比其他眼鏡舖多。 其他眼鏡鋪通常都係大人嘅款式多,呢一間小朋友的款式比較多。 通常男仔都係粉藍色,女仔都係粉紅色,我覺得成日都撞眼鏡,所以今次揀一間有選擇嘅,可以有唔同嘅顏色選下。

呢度的眼鏡舖有一個最大嘅弊處,就係驗眼唔準。 咁我又點知道佢驗得唔準呢? 係因為我已經在盲人輔導會幫阿仔驗咗眼, 有驗眼報告, 然之後再來配, 我特登唔講自己有驗眼報告, 等佢驗完再睇下佢度數啱唔啱, 結果唔係咁準確, 我當然跟返萬人輔導會嘅數據來配。

今次配咗452元,已包含80元的防藍光鏡片,佢有一支藍光筆測試是否真是防藍光的。

我其實已經覺得四百幾蚊一副眼鏡好平啦,不過爸爸話:「淘寶仲平啦,幾十蚊副,包埋鏡片。你既然都驗咗度數,照度數訂購咪得囉!」

唉,我都知,不過小朋友眼鏡,我未去到咁大膽,我怕佢質量不好,小朋友又唔識講。不過我自己倒可以配來試下嘅!下次啦!

P.S.好明顯,平價的眼鏡店,其實係買少咗一部驗眼很準的機器和視光師。

4 則留言:

Staccato 說...

晉彥加深左幾度?我仔帶左一年多矯視Ok鏡,最近放返晒所有度數出來睇下有無加深度,結果是沒有,看來效果理想。

好奇媽媽 說...

右眼深了75度,左眼50度。

係喎,点解你仔用咗ok鏡,但日頭仲要戴住副眼鏡嘅?

Staccato 說...

之前帶番眼鏡係因為要停帶Ok鏡三星期,再Check眼先準,而家Check完啦,又帶返Ok鏡,所以又無帶眼鏡了。
同埋,其實你仔加深得唔多喎,50至75度係好理想的數字,可以話係Keep得好好呀。

好奇媽媽 說...

講起呢件事我一肚氣,上次去驗眼撞到個八婆視光師,一坐底就求求其其驗,然後就話我整到個仔近視深咗成百度,不停話我,最後我發脾氣話返佢,佢係典型的esfj, 我真是夾唔到呢隻型。佢地唔會深入去探究一件事,很快就有定論,而且唔用腦就講,唔顧人感受,以前遇的視光師全部都係正常人,今次搞到我以後唔想去盲輔驗眼。

其實我仔高得咁快,近視深咗都係正常的,到停了發育,近視就不會加深了。