2017年10月22日星期日

中成藥推介

病了兩星期,終於好返哂了,今次病我全部用中成藥,冇用過一粒西葯。其實西葯我認為可免則免,以前後生,身體可以捱下,而家人到中年,西葯傷肝,冇必要時唔好用。大人病唔同小朋友,大人其實可以用「自然療法」,等佢自己好返的,但我唔想等太耐,過程又唔想咁辛苦,所以我會用中成葯。

你可能會問,用中成葯,為什麼唔煲中葯呢?咪玩啦,病咗瞓多覺啦,仲要煲呢煲露,唔累咩!


要了解中成藥,首先要了解一下成份,我本人係好喜歡有加入「黃芩」的葯的,主要是因為它有消炎的作用。每次感冒,我都會咽喉發炎,喉嚨是我的弱點,所以我需要有抗炎作用的葯物。



上面是 同仁堂 感冒葛根湯,我覺得每次飲完都會有舒緩作用,用來「預防」更有效,這幾天輪到爸爸病了,99就俾阿仔飲半包預防一下。同樣是同仁堂,但我覺得佢其他湯冇效,係 感冒葛根湯先有效。

下面的是「 感冒靈」,有真的又有假的,總之成份有「黃芩」先有效,有一隻包裝 一模一樣的,但係成份冇黃芩,我試過一啲效都冇。通常在華閏堂買的是真貨。


病好之後,有一段時間會有啲咳清唔到的話,就用 三蛇膽川貝液,温和有效又好好味,阿仔見親就流口水咁樣。

病完虛下虛下,腳部浮浮,一不小心涷親又再復發,咁就要食養陰丸啦,食完會覺得胸口暖暖地。

其實我今次仲有食到 蒲地藍的,不過香港唔覺有得賣,佢主要針對喉嚨痛。




如果返大陸,可以買到。不過我相信大家係會好怕在大陸買到假葯的,在大陸買葯要買有OTC字樣的。


右上角的標誌代表有OTC認證。

我暫時都未買過假葯,在淘寶淘的更加冇假(唔知係咪我地識揀,通常都選銷量大,評價好的),反而在香港本地葯房有時會買到假嘢....... ㄧ_一

可惜葯物出唔到境,想在香港淘都唔得,所以返親大陸就受人所托帶一大堆葯回來。


4 則留言:

Staccato 說...

最鐘意睇你介紹藥的了!Like!!

好奇媽媽 說...

吓,我一直以為無人睇呢啲,不過手痕又寫下。

Staccato 說...

好鐘意呀,你講煮野食果D我都鐘意睇

好奇媽媽 說...

哈哈,好耐冇煮新嘢添。