2017年10月19日星期四

唱歌學英文

有朋友話佢四歲的仔唔係咁喜歡睇英文書,其實我仔又何嘗不是?我仔都呆在原地許久了,對英文興趣缺缺,像等別人追上來似的。

我突然想起當年我用過「唱歌學英文」的方法,令我的兒子經常看英文。

方法是這樣的:

上YouTube找一首小朋友會喜歡的英文歌,例如 somewhere out there, 打歌名加lyrics, 就會出現英文歌詞的版本,好似咁:




等那臭小子沉迷美妙歌曲之後當然教佢唱,如果小朋友長期唔開聲講英文,某些口部肌肉將會好難發到英文音,所以要佢唱。

我當年係寫在一本大書上,就係這本了。

已很舊了,哈哈!
日日教佢唱。
音樂會感染到佢開金口的,所以一定要選好聽歌,要慢的,唔要急口令,最好一字一音的。

例如 over the rainbow,都係不錯的選擇, 聽完首歌仲可以睇埋綠野仙蹤 wizard of oz 嗰本書。


呢個簡直係經典歌啦!



世界真細小嘅英文版。


其實我歌書收錄主要都係 the sound of music入邊嘅歌。 當年我個仔最鍾意唱edelweiss, doremi。

( 畫面越清越好, 等小朋友可以專心睇啲字)

大家千祈唔好嫌我老土, 成日介紹啲classic 歌曲。 classic嘅歌曲歌詞比較少,一字一音, 在學英文來講,係好過時代曲好多㗎!

而且以前啲歌,歌手係盡量唱好每一個發音的,學語言要清晰,唔好選啲唱到唔清唔楚的歌。

我以前有個朋友,個仔三歲已開始成日播周杰倫,加上湊佢的印印,又係講嘢唔清唔楚,結果五歲要去做言語治療。

教學互長,當教人地點令佢小朋友開金口唱英文之時,我自己都叮一聲,等我都用同樣方法對付我仔先,4歲同9歲的差別,只是曲種不同而已。

大家有好英文歌介紹給九歲的小孩嗎?