2017年10月25日星期三

阿仔又中計了

話說阿仔今日最後一日測驗,測完驗大家都好開心,又輕鬆,去麥記叫了兩個餐加18件麥樂雞放肆一下。

阿仔說:「媽咪,今日係咪鍾意做乜都得呀?」

我當然立即說「是」,因為我昨天才說過「努力埋今日,明天鍾意做乜都得」!

點知衰仔說:「今日我要玩電腦遊戲。」

我心一沉:平時都冇時間睇書和做速度訓練,今日難得有時間,你唔睇書走去打機?!

表面上我不動聲色,說:「好呀!」

回到家,阿仔去了厠所痾屎,於是媽咪就開始佈陣,將佢最喜歡看的書扔得滿屋都有,去到邊度都總有一本喺左近,hehe.....

然後用手機(不用電腦,怕他被引了玩電腦遊戲)播了「畫叮噹」歌,仲播咗幾個版本,仲有日文版。佢果然中計,一從厠所出來就問:「你頭先播咗咩歌呀?」



於是,佢就開始睇呢段片,於是睇得興起我當然適時提供了紙筆,於是佢當然照住畫起來。

慢慢畫就畫成咁。

然後我就叫佢畫快啲,首歌唱完就要畫完啦,佢畫咗n個再加上阿媽指導點樣可以畫得更快之後,終於可以在首歌唱完就畫完啦,即係佢今日做咗速度訓練了!




仲使問,佢當然發現咗其中一本包小龍大方塊歷險記,係佢新寵,而佢阿媽就知道佢睇完一本會睇第二本第三本,趁佢徜徉書海,我已經在靜靜地上網寫了這篇blog。

爸爸和我不同的是,爸爸什麼都會大聲說出來「阿仔你應該要....」, 我永遠都不說出來,因為我仔係「包拗頸」來的,說嗰樣佢就偏
唔做嗰樣,久而久之,我就學會了引導,但爸爸教極都未識囉!有時我佈緊局,佢在在一邊叫出來,咩都穿哂煲!