2017年10月31日星期二

升學無彊界

我覺得無線呢個叫「 升學無疆界」 的節目, 十分值得推介! 如何你打算將來畀仔女去外國升學,應該睇下。


我發現有人緊貼著無線播放嘅步伐,將節目擺上youtube, 而家無線仍然播緊,每次有新嘅一集,youtube又會有update。




原來德國大學係唔使錢㗎!只要你識德文就得了!不過聽說德文是最難學的語言囉!



讀完科大再去 慕尼黑工業大學讀碩士,正喎!




原來去維也納讀音樂, 考試都要考一星期!




有本事就攞獎學金, 咁就唔使畀錢。

本人覺得英國真是好老土囉,地鐵收唔到WiFi, 巴士冇冷氣,天呀!生活費又貴,仲脫咗歐。(我意思係話佢的教育是否與時並進,如果讀人文藝術又冇問題嘅!)

等來等去都未有美國嘅!


3 則留言:

Happy mum 說...
此留言已被作者移除。
Happy mum 說...

如果我有能力,我都會鼓勵阿仔出國留學。(我自己在Sydney 讀大學,回港二年工作,儲了些錢再在香港讀碩士,所以二邊大學都見識過。)外國的學習環境,教學方法,同學間的互動,真係同香港好唔同。香港D學生,去到大學,好少上堂發問,坐最前的,大多是海外學生,如果唔係因為要計attendance, 好多人走堂。香港所謂的大學生,大多數為了快D畢業,快D搵份好工,根本好少諗吓自己的人生方向、興趣。唔係好認真噤去讀完個degree, 因為可能是以分選科,而唔係自己興趣所在。我希望阿仔唔需要為張沙紙而去讀大學,而係在大學幾年中真係找到自己的興趣和方向。成世人,為了生活,做一份自己冇興趣的工作,尤其男仔,真係好慘。
P.S. 我原本在一間band1 女校讀F.6,讀讀吓啊媽迫我和細妹去澳洲,起初好拒絕,我覺得自己讀書唔錯,應該考到大學。但去完澳洲後,真心覺得阿媽的決定是对的。

好奇媽媽 說...

你阿媽真係捨得,供兩個女讀書,皮費都幾重。如果你要供個仔出國讀書,要儲定多啲彈藥了!