2017年10月29日星期日

草間彌生

有冇人覺得草間彌生啲畫靚?我真心覺得好靚喎!

冇想過波點原來咁靚囉!


千變萬化!



嘩!啲衫仲靚。

原來精神病都有好處, 佢因為精神病所以先至可以 好專心咁創作!



我們一家人都覺得佢啲作品好有一種吸引力喎,唔知點講,就係吸引。

10 則留言:

Staccato 說...

一見D畫未覺得靚我就覺得似係患精神病或自閉者畫的,睇睇下原來作畫的人真的有精神病...

好奇媽媽 說...

我覺得好靚喎,唔通我有精神病?@_@

Staccato 說...

唔係你有精神病,只是我睇太多這些畫了,麻木了。很多自閉患者或精神有問題的都有這些類似的畫,甚至有些人吸了毒都會畫些類似咁的畫。以前讀書時讀過下...

好奇媽媽 說...

仲有好多音樂家都有精神病。藝術創作去到瘋狂境界的人,可能會有精神病,定係有精神病更能專注做好創作呢?

聽講梵高都有精神病。

Staccato 說...

梵高絕對有,我讀左佢一個semester,佢在短短的十年間,不停畫,不停畫,直至自殺,佢有幾幅畫作可以證明佢精神錯亂的。

Staccato 說...

我諗法,世界是由許多螺旋,曲線公式組成,有些動物只看到平面,有些動物只看到黑和白,但有些動物比人類可以看多幾十種光。或者,瘋了的人可看到世界的原形-螺旋間的公式結構都未定。

好奇媽媽 說...

怪不得梵高的畫作咁多扭曲的線和特別的光暗效果,我又係被佢的畫作深深吸引住,好像去了另外一個空間咁。正!

好奇媽媽 說...

http://www.post852.com/6136/舒曼音樂與精神病/

仲有舒曼,都有精神病,我又好鐘意佢某幾首音樂喎!睇來我對佢地情有獨鐘。

Staccato 說...

真係而家先知舒曼原來有情緒病

Staccato 說...

有些人大膽假設,如果多重宇宙是成立的話,有些生物會看到過去和未來,看到的當然不是影像,是所有的公式結構