2017年10月22日星期日

短板加長方案

上回講到阿仔的速度太慢,所以首先要提升速度,但我認為,每一樣東西都要快是不現實的,只會搞到家嘈屋閉,每一樣東西都催兒子,最後他就干脆把耳朵自動上鎖算了。重中之重,身為「半獸家長」的我,還是最關注他的答卷速度及做功課的時數,所以我決定從寫字速度着手,我認為到寫字快了,手部運作其實已經有一定的提升,到時再擴展至其他自理的速度提升。

我應該五年前已經知道自己需要,所以在「 哈佛女孩劉亦婷」一書的 這一頁加上了書籤,所以我用不著拿着書找來找去了(老黃賣瓜:我的nt預測功能實在是強的)。

於是我就按住書中嘅方法, 給兒子一分鐘內 寫盡量多的數目字, 兒子最高紀錄可以寫到一百個數字, 各位,如果你小朋友九歲, 一分鐘內寫到100個數字, 咁processing speed 就應該 同我仔差唔多。

最搞笑係我個仔好鍾意玩呢個遊戲, 一開始佢只係寫到 八、九十個, 但佢不斷要求我重新測試,佢一定要打破自己紀錄,一定要去到佢自訂嘅目標100個先至收手, 到咗100個,佢又要求自己突破,佢性格真係好aggressive,佢喜歡做嘅事一定係做到過曬龍。之後, 我又畀佢試過一分鐘內寫盡量多嘅英文字母, 遲啲我會畀佢一分鐘內寫盡量多嘅中文字, 又或者用最快嘅速度畫一個叮噹。 等我練一段時間之後再向大家匯報佢嘅進度。

至於文中提到寫copybook,係我個仔最唔鍾意做嘅嘢, 否則唔會搞到今時今日 因為寫字慢 要進行特訓 嘅地步,但係我都會嘗試一下, 睇下佢肯唔肯寫copybook。 我個仔自己都想改善自己嘅問題嘅, 凡事有得傾,只要加入自己和自己競賽的元素,佢就會鐘意玩,佢係一個貪玩又好勝的小朋友。

至於閱讀方面,我會借多啲數學漫畫及書:

這本封面唔吸引,但內容好OK。

我抽了這個故事來考阿仔。

雖然佢無法自己想到答案,但得知答案時,佢雙目放光,像突然明白了一些東西似的。

那本書原本我打算由我看完再慢慢跟兒子討論的,結果我一行開,佢已急不及待自己看完了!



數學漫畫其實幾有趣,阿仔一向都不抗拒。

而中文方面,因為已經很強,我就降返哂級,繼續借一些小朋友愛看的漫畫及兒童小說給他,原本打算推介的成人小說暫且擱回書架上了,不打算令他中文理解力再升級。他最愛楊鵬的科幻小說,但已經睇哂,這套「 包小龍大方塊歷險記」( 冒險小王子系列) 係佢嘅新寵。有時我都佩服自己的眼光,我總是在圖書館看看,就知道借什麼書回去兒子會看,什麼他不會看,我對兒子的了解甚深。兒子果然一口氣看完三本,叫我快啲借哂成套回來,我才不理他,測完驗先講啦,明天測驗,但永遠都係見佢拿着閒書不放手的。

相關文章:

改變教育方向

3 則留言:

Staccato 說...

咁一分鐘寫數字有無限制的?咁寫晒1咪快D?

好奇媽媽 說...

我要佢寫0至9,太肉酸的,難以辨認的唔計,例如我仔成日將9寫到似a咁,冇咗條棍,咁我就唔計了。佢之後就會寫好啲。

Staccato 說...

哦,明白