2017年10月19日星期四

男性化口味的媽媽

自從有了My TV Super之後,我和老公就會在阿仔睡覺後煲劇,時間耐咗,我發現一件事,我同老公在煲劇口味上實在太相似,我們都喜歡智謀劇種,有時我煲韓劇,佢都會睇,因為我喜歡的韓劇都唔一定只得愛情成份,我們最喜歡的劇集一定是「 瑯琊榜」,這套劇喜歡的人會非常喜歡,連很多外國人都煲。 綜藝節目方面,我同老公都好鍾意睇六個核桃贊助嘅節目, 因為六個核桃通常都會贊助與提高智力有關嘅節目,例如: 最強大腦, 學霸是怎樣煉成的。 最近我同老公仲一齊睇「 升學無疆界」, 我哋睇節目嘅興趣一樣, 可能同我哋性格中的T有關係。

老公係istj, 我係intp, 首先大家都係i,通常喜歡留在家,所以才會一齊煲劇。stj喜歡準備將來的務實事情,所以他會看升學相關的節目,而我也關心個仔將來的去向,也有興趣一起看。所謂外人看熱鬧,內人看門道,我們喜歡看的綜藝節目,其實是學到嘢的節目。

我們都是T,所以口味都男性化,三分二男性是T,三分一女性是T,T/F 絕對會影響口味,所以我剛好可以陪老公睇打打殺殺的電影,又可以陪個仔睇科學節目。

我同老公煲的劇又剛好可以當成故事講畀阿仔聽, 因為阿仔都係T, 口味又同我哋相似。

但99因為是f,有啲佢覺得好睇的,我們都頂唔順,佢喜歡講劇情,有時講倫理劇,個男的如何受狐狸精引誘,女的如何被騙,個第三者點衰法,我內心叫:「99, 唔好再講,我唔想聽!」 表面上當然仍然喺度聽緊。

所以,如果媽媽剛好和孩子的第三個碼相同, 咁兩母子可以一起分享嘅作品就比較多。 留心, 唔係所有仔都係男性化口味, 都有男仔係f, 就算男仔一樣可以同f型的媽媽鍾意同一樣的音樂和戲劇, 同一樣嘅書本。不過唔係每部作品都有明顯的性別之分的,有好多作品係咩人都啱睇的。

4 則留言:

Staccato 說...
此留言已被作者移除。
Staccato 說...

我好少聽男人鐘意煲劇呢!我聽親都話d老公成日掛住打機😅

好奇媽媽 說...

因為人地啲老公後生,我老公唔係打機的generation. Haha

Staccato 說...

都好,成日打真係煩死人