2017年10月28日星期六

防嘲袋


上回說到大清潔日洗衫辛苦,我話要買防潮袋,咁下年唔使洗發霉衫,點知老公就拿了出來,給我收起我的夏天衣服,原來佢已經淘咗,佢話淘咗一批,除開大約5元一個。istj對預測將要使用的物品非常準確,什麼都經常都早早買定,所以家中什麼也不缺,也不多餘,準確計算,我見阿仔的鞋順住碼數,佢都淘了好幾對。所以買嘢在我家絕對唔係我做的事,係老公做的,我係發現沒有什麼,就隨便買來用的人。

I, 他關注自家的事
S, 他務實,關注日常小事
T, 他有很強的推理能力,有預測力
J,他凡事喜歡預先安排好,有計劃
(我這個很會打點生活的老公,在性格密碼已寫定了!)

朋友話佢在香港買過貴價的防潮袋(日本造),下年拿出來都走咗氣,覺得冇乜用。我老公話,只要唔好抽空氣抽得太盡(如上圖),柋的壓力冇咁大,就更耐放。我唔知下年拿出來是否會走哂氣,下年換季,如果我記得的話,再分享一下吧!

相關文章:
大清潔日



4 則留言:

Staccato 說...

這些袋我也用了一季,放冬天衫,真空處理後,是省了很多空間。誰不知當下年囉番出來之後,所有衫皺到一個點,所以也是要全部衫洗一次= =''
BTW點解你唔用洗衣機洗埋?省時間嗎?

好奇媽媽 說...

當然,好大批,淨係脫水都六機,洗埋要12機。要趕住曬,老公話得一日有太陽。

Staccato 說...

係呀,當時我都分了幾天洗,我仲無曬呢,直接亁埋衣,一機用成四個鐘....

好奇媽媽 說...

我上面計錯數,一機洗一機過水一機乾水都要18機,天!

我地咁洗法一日搞掂。