2017年10月28日星期六

Augmentin

話說嗰日拿完阿仔的報告就在沙田的大排檔食午餐,過了兩日,老公就病咗,佢話好肯定係大排檔唔乾淨,我就唔信,因為我咩都有食,又唔見我唔舒服?老公話我冇飲凍奶茶,我飲熱檸茶,想想也可能是,因為我們兩公婆那幾天的飲食都一樣,只有是飲品不同而已。

起初老公覺得自己似流感,就用咗抗流感葯物,吃了四日都冇好轉,開始意識到自己用錯葯了,改吃augmentin, 一吃立即見效,幾日迅速康復。

日常對話中,老公依然口口聲聲話自己中流感,叫我們出門要小心,話可能之前有一個流感的人用過隻奶茶杯,大排檔洗得唔乾淨,阿仔在一旁忍不住駁佢咀:「爸爸,你食抗生素見效,即係有細菌囉,流感係病毒,抗生素係冇效㗎! 常識書講㗎!」爸爸唯有收皮。

Augmentin這隻抗生素救了我們家唔知幾多次,我大肚時病,醫生開augmentin, 我仔病,醫生開augmentin(自從佢識吞葯丸後), 我老公腸胃炎,醫生開augmentin, 我們的家庭醫生,好似一隻augmentin走天涯咁。家庭醫生是個可靠的老實醫生,我們睇他,由260元診金,睇到最後四百多元,應該係加租加得太勁,最近執埋添。我們都懶得再去睇醫生了,去買augmentin, 每次都同睇幾百元醫生一樣效果!

不過想買都唔一定買到,我99係去相熟葯房買,有時買到,有時買唔到,視乎風聲啩,香港係唔俾葯房買有消炎功能的東西的,抗生素當然唔得,除非醫生處方,因為要保住醫務所的飯碗。

大陸的葯點解比香港的有效?係因為佢地係醫院先有醫生,唔會好似香港咁成街都係私家醫生,有咩頭暈身㷫,啲人都係去葯房自己買葯食。所以佢地係有抗生素賣的,例如 「頭孢拉定」都係幾蚊咋,佢地啲抗流感葯都好勁下。不過老公話佢地開始有私家醫務所了,因為想將醫院的workload卸出去。咁可能將來大陸都玩到同香港咁,葯房賣埋哂啲醫唔到病的葯,都係賣啲保健性或減低一下病徵的所謂葯。

知多啲:augmentin
https://www.drugs.com/pro/augmentin.html

沒有留言: